Cariera sa a inceput evident in spatele volanului cand a concurat pentru prima data in anul 1954 cu ocazia Competitiei de 24 de ore organizata pe circuitul de la Spa. Masina de curse era un MG preparat special pentru a rezista cursei. In cariera sa a urmat participare la celebra cursa de la Le Mans de la sfarsitul anilor 50.
In 1960 a castigat cursa la volanul unui Ferrari. Etapa urmatoare in cariera sa a fost participarea in Formula 1. Dupa aceasta incercare Paul Frere a schimbat calapodul si a trecut de partea cealalta a baricadei, respetiv a efectuat trecerea din vedeta in cel care a inceput sa comenteze situatia tinerilor concurenti din sporturile cu motor. Cariera sa jurnalistica a fost fara cusur, acesta reusind indeauna sa inteleaga micile secrete ale sporturilor cu motor si nu in ultimul rand al celor care se afla in spatele volanului.
Poate cea mai surprinzatoare actiune a sa a fost conducerea intr-un test scurt a unui Audi R8 la Le Mans la varsta de 86 de ani. In ciuda varstei, Paul Frere a reusit sa scoata un timp sub 4 secunde doar dupa doua tururi de pista. Geniul nu moare niciodata. Echipa Autolatest plange trecerea in nefiinta a unuia dintre cei mai mari jurnalisti auto din lume si atrage atentia celorlalti colegi din presa auto romanesca pentru lipsa de reactie….respect.