Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Olandezii au inceput sa cumpere din ce in ce mai multe masini diesel!

Este reversul medaliei care a inceput cu dublarea pretului la energia electrica si la anularea ajutoarelor de tipul Rabla Plus.

piata auto olanda, olandezii renunta la electrice, incentive rabla plus olanda, piata auto olanda 2023, autolatest

Acum, olandezii de rand au inteles ca pretul real al masinilor electrice este cu pana la 30% mai mare fata de anul 2020, acestia preferand sa cumpere mai multe masini diesel SH.

Soferul olandez este recunoscut in Europa ca fiind unul chibzuit care nu arunca cu bani pe masini noi de dragul imaginii, plus ca olandezii parcurg in medie foarte multi km anual pentru ca au printre cele mai bune autostrazi din Europa.

piata auto olanda, olandezii renunta la electrice, incentive rabla plus olanda, piata auto olanda 2023, autolatest

Exact acesta este motivul pentru care in anul 2002 se vindeau in Olanda peste 600.000 de masini noi, si anul trecut s-au vandut doar 311.000 de modele noi din care aproape 80% au fost automobile pe benzina si diesel.

Cota de piata a masinii electrice (nu si PHEV pentru ca acelea merge pe benzina!) in Olanda este de 8.2%, cifra mai mica chiar si decat a vanzarilor de modele NOI diesel care este de 8.9%, si este intr-o continua crestere.

piata auto olanda, olandezii renunta la electrice, incentive rabla plus olanda, piata auto olanda 2023, autolatest

Olanda are un parc auto cu foarte multe masini diesel cu multi km la bord, cifra la prima vedere ingrijoratoare, insa aceste masini vechi sunt mult mai bine intretinute decat cele din Germania sau Franta.

piata auto olanda, olandezii renunta la electrice, incentive rabla plus olanda, piata auto olanda 2023, autolatest

s

Articole Interesante

Alte Stiri

10 COMMENTS

  1. Olandezii cumpara mașini pe benzină preponderent. Nu diesel! Și nu fac așa mulți km cum credeți voi! Firmele si PFA-urile cumpără diesel in general. Taxa pe trimestru pentru un diesel de 2 litri euro 5 fiind undeva la 350-400 euro.

    • Taxa pt un diesel 2.0 litri euro 5 este intre 400 și 475 euro pentru un trimestru,375 euro pe un trimestru este la un motor de 1.5 litri așa cum este la Renault

  2. De vanzare “tractor” 1,9 tdi ALH ,90 cp ,300 000 de km ,stare buna de functionare ,…schimb cu logan 1,0 plus diferenta Rog seriozitate !

  3. În Barcelona toate autobuzele sun hibrid diesel- electric. De ce nu se face transformarea aceasta și la autoturisme?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente