Francezii de la Renault au lansat cu fast cea de-a doua lor masina electrica de volum dupa ZOE, respectiv un ZOE mai mare care trebuie sa reprezinte un concurent pentru gama Peuegot, Citroen, Kia si Hyundai in Europa.
Acum, la cateva zile dupa lansarea oficiala vedem ca modelul Renault Megane E-Tech EV40 130 CP 2022 este dotat din pacate cu un acumulator extrem de mic de 40 kwh care nu permite masinii conform EV Database o autonomie reala de 205 km.
Si asta fara ca acestia sa puna in calcul autonomia reala estimata iarna care trebuie sa se situeze la aceasta masina cu aceasta baterie si cu aceasta greutate la gol de maxim 170 km.
Pretul lui Renault Megane E-Tech EV40 130 CP 2022 porneste de la 33.000 euro cu cablu de alimentare, pret pentru care cei de la Kia ofera deka un eSoul mult mai performant iar Hyundai o Kona EV cu adevarat performanta la toate capitolele.
Incercarea celor de la Renault cu acest Renault Megane E-Tech EV40 130 CP 2022 este greu de crezut daca ne uitam in trecut cand ZOE II cu acumulatorul mare avea o autonomie de 400 km in conditii optime, autonimie care este atinsa acum doar de un Megane cu un pret de vanzare de peste 45.000 euro.
De asemenea timpul de incarcare la o priza normala a lui Renault Megane E-Tech EV40 130 CP 2022 depaseste 20 de ore!
DIMENSIUNI ȘI GREUTATE
Lungime 4,21 m
Lățime 1,77 m (business) / 1,78 m (privat)
Înălțime 1,50 m
Ampatament 2,70 m
Suprapunere frontală 800 mm
Suprapunere spate 715 mm
Greutate 1624 kilograme