In urma cu cateva ore cei de la Renault au lansat pe piata din Europa un nou facelift aplicat modelului Clio 5 lansat in urma cu 4 ani in EU.
De acum masina are o noua parte frontala, insa facelift-ul aduce o scadere a calitatii la interior, presa din Franta criticand Renault ca au renuntat la materialele moi/premium pentru unele dure gasite de obicei la masinile comerciale.
O alta pierdere este lipsa motorizarii 1.33 TCe cu 4 cilindri de 140 CP, sigurul motor cu adevarat performant pe aceasta generatie de Clio ( evident fara a lua in calcul defunctul RS!).
Gama de motorizari cuprinde motoarele de la Dacia 1.0 SCe 65 CP si 1.0 TCe 100 CP, insa si gama diesel 1.5 dCI de 100 CP Euro6 TempD.
Versiunea hybrid de 145 CP este un model de imgine pentru ca nu face volumele scontate in Europa pentru ca este prea scumpa la achizitie.
In continuare motorul de top ramane cel diesel pentru ca are un consum extrem de mic, si este singurul capabil sa depaseasca 200.000 de km la capitolul fiabilitate.