Una dintre cele mai bune masini chinezesti care se vinde in Europa in acest moment este gama MG Motor MG4 Standard, masina care se vinde in Europa de Vest cu un pret fara Rabla de 29.990 euro TVA inclus.
Si nu este o gluma mai ales ca in luna ianuarie 2023 francezii au cumparat mai multe modele MG4 decat Renault ZOE, si noi toti stim cat de nationalisti sunt cei din Hexagon!
In acest pret intra o masina cu o baterie cu o capacitate neta de 51 kwh, un motor electric de 170 CP si 250 Nm, si multe dotari standard.
In Romania, daca acest MG Motor MG4 Standard urmeaza sa fie comercializat va avea un pret de vanzare real de 18.490 euro pentru ca din cel de baza cu TVA scadem RablaPlus de 11.500 euro oferiti gratuit de catre statul roman.
Si la un pret mai mic de 19.000 euro nici un constructor european nu ofera o masina de clasa compacta electrica capabila a merge 350 km cu o singura incarcare.
Garantia reala a masinii este de 7 ani sau 150.000 de km, iar bateria este garantata cel putin 5.000 de incarcari.
Dimensiuni:


Stați liniștiți că și la asta este declarata o autonomie umflata.Probabil real nu e nici macar pe aproape de cei 350 km declarați.Poate 250 sau chiar sub…Așa că se apropie de Șpring care e mai ieftin cu câteva mii bune de €
Un motor de 170 CP care trebuie să tragă o greutate cel putin dubla fata de Spring,sigur va consuma și dublu,adică între 20-30kw/100km.Si ce daca este mai mare?Voi nu înțelegeți că principalele avantaje pt care se vinde Șpring este că este foarte compacta și este ieftina; apoi vin și celelalte avantaje pe care le au și alte electrice : se conduce ușor(este automata) ,se incarca ușor ,acasă(nu depinzi de stațiile Peco ,cozi,de penuria de combustibil),cost mic de exploatare ,etc
Nu poti bate un PHEV sau un HYBRID, oricat de fortat de UE ai fi, cu un full electric.Pe ce continent din lume forteaza omul mai mult ca UE la electrificare?
In China in unele regiune nu mai poti inmatricula masinile care nu sunt electrice sau pe hidrogen. Sunt fabrici de ale lui BMW, Honda si Toyota cu mii de masini in parcare pe care nu le cumpara nimeni pentru ca nu le mai pot inmatricula
Slăbuț! Zici că e compactă? E mai mică decât un Logan, care e subcompactă și are lungimea de 4.40 m, lățimea de 1.85 m fără oglinzi, iar înălțimea o au la fel, de 1.50 metri. Garda la sol o are mai mare Loganul, în standard, de 17 cm. N-ai cu cine! Un hater pupincurist. :p
Logan…..nu este masina pentru ca nu este sigura!
Cat despre pupici….sa ne… unde crezi tu 🙂
Văd că cei de la Dacia au sărit în susținerea Springului, daca și Dacia Spring e masina atunci prefer sa circul cu bicicleta prin oraș iar pe distante lungi de jumătate din banii pe care i-as da pe o Dacia Spring îmi iau un second hand de marca diesel.