Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Daca vine in Romania, gama MG Motor MG4 Standard 51 kwh va avea un pret de 18.490 euro TVA inclus

Una dintre cele mai bune masini chinezesti care se vinde in Europa in acest moment este gama MG Motor MG4 Standard, masina care se vinde in Europa de Vest cu un pret fara Rabla de 29.990 euro TVA inclus.

Si nu este o gluma mai ales ca in luna ianuarie 2023 francezii au cumparat mai multe modele MG4 decat Renault ZOE, si noi toti stim cat de nationalisti sunt cei din Hexagon!

MG Motor MG4 Standard 51 kwh, pret romania, test drive, pret ungaria, rabla plus mg4, baterie mica mg4, autonomie, made in china, autolatest

In acest pret intra o masina cu o baterie cu o capacitate neta de 51 kwh, un motor electric de 170 CP si 250 Nm, si multe dotari standard.

MG Motor MG4 Standard 51 kwh, pret romania, test drive, pret ungaria, rabla plus mg4, baterie mica mg4, autonomie, made in china, autolatest

In Romania, daca acest MG Motor MG4 Standard urmeaza sa fie comercializat va avea un pret de vanzare real de 18.490 euro pentru ca din cel de baza cu TVA scadem RablaPlus de 11.500 euro oferiti gratuit de catre statul roman.

MG Motor MG4 Standard 51 kwh, pret romania, test drive, pret ungaria, rabla plus mg4, baterie mica mg4, autonomie, made in china, autolatest

Si la un pret mai mic de 19.000 euro nici un constructor european nu ofera o masina de clasa compacta electrica capabila a merge 350 km cu o singura incarcare.

MG4 Electric 64 kWh are un pret de 32.000 Euro fara Rabla, si deja da batai de cap tuturor constructorilor traditionali din Europa

Garantia reala a masinii este de 7 ani sau 150.000 de km, iar bateria este garantata cel putin 5.000 de incarcari.

MG Motor MG4 Standard 51 kwh, pret romania, test drive, pret ungaria, rabla plus mg4, baterie mica mg4, autonomie, made in china, autolatest

Dimensiuni:

Lungime 4.29m
Latime 1.84m
Inaltime 1.50m
Ampatament 2.71m
Garda la sol 150mm
Greutate-1655kg
MG Motor MG4 Standard 51 kwh, pret romania, test drive, pret ungaria, rabla plus mg4, baterie mica mg4, autonomie, made in china, autolatest
Motor
Electric
Baterie Li-ion
Putere maxima 170 CP / 125 kW
Cuplu Motor   250Nm
Motor montat in puntea spate
Viteza maxima 160 km/h
Repriza 0-100 km/h  7.7s
Fastcharge Power (max)  117 kW DC
Siguranta
5 Stele EuroNCAP
MG Motor MG4 Standard 51 kwh, pret romania, test drive, pret ungaria, rabla plus mg4, baterie mica mg4, autonomie, made in china, autolatest
Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

11 COMMENTS

  1. Stați liniștiți că și la asta este declarata o autonomie umflata.Probabil real nu e nici macar pe aproape de cei 350 km declarați.Poate 250 sau chiar sub…Așa că se apropie de Șpring care e mai ieftin cu câteva mii bune de €
    Un motor de 170 CP care trebuie să tragă o greutate cel putin dubla fata de Spring,sigur va consuma și dublu,adică între 20-30kw/100km.Si ce daca este mai mare?Voi nu înțelegeți că principalele avantaje pt care se vinde Șpring este că este foarte compacta și este ieftina; apoi vin și celelalte avantaje pe care le au și alte electrice : se conduce ușor(este automata) ,se incarca ușor ,acasă(nu depinzi de stațiile Peco ,cozi,de penuria de combustibil),cost mic de exploatare ,etc

    • mg4 160hp – spring 30hp
      mg4 18k euro – spring 13k euro
      mg4 tractiune spate(avantaj)
      mg4 54kw – spring 34kw
      mg4 baterie lfp cu durata de viata tripla fata de spring
      mg4 capacitate portbagaj dubla fata de sprin
      mg4 dotari cu 3k euro peste spring etc..
      spring pret achizitie de catre renault de la fabricantul chinez 6k euro
      spring valoare reala 8k euro

  2. Nu poti bate un PHEV sau un HYBRID, oricat de fortat de UE ai fi, cu un full electric.Pe ce continent din lume forteaza omul mai mult ca UE la electrificare?

    • In China in unele regiune nu mai poti inmatricula masinile care nu sunt electrice sau pe hidrogen. Sunt fabrici de ale lui BMW, Honda si Toyota cu mii de masini in parcare pe care nu le cumpara nimeni pentru ca nu le mai pot inmatricula

  3. Slăbuț! Zici că e compactă? E mai mică decât un Logan, care e subcompactă și are lungimea de 4.40 m, lățimea de 1.85 m fără oglinzi, iar înălțimea o au la fel, de 1.50 metri. Garda la sol o are mai mare Loganul, în standard, de 17 cm. N-ai cu cine! Un hater pupincurist. :p

  4. Văd că cei de la Dacia au sărit în susținerea Springului, daca și Dacia Spring e masina atunci prefer sa circul cu bicicleta prin oraș iar pe distante lungi de jumătate din banii pe care i-as da pe o Dacia Spring îmi iau un second hand de marca diesel.

  5. O astept ca pe painea calda sa vina si in Romania, a doua masina electrica pe care vreau sa o cumpar. Sper sa fie disponibila pana la anul.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente