Renault a inceput sa promoveze in forta al treilea mare facelift aplicat modelului Clio 4 lansat pe piata in anul 2012.
Acum, este vorba de un Clio 2023 care are noi blocuri optice menite sa faca masina si mai atractiva pentru clientii din Europa mai ales ca Ford a scos din productie gama Fiesta.
Noul Renault Clio 4 facelift Esprit Alpine E-Tech full hybrid 145 2023 are insa o mare problema, pretul de vanzare cu dotari poate ajunge si la 30.000 euro, pret exagerat pentru o masina conceputa la sfarsitul anilor 2000, respectiv fiind lansata pe piata in 2012.
Noul model hibrid are deja celebra cutie multimodala cu 4 trepte despre care Renault nu mentioneaza nimic referitor la costurile cu reparatia ei in momentul cand apare probleme.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Asta e facelift la Clio V lansat in 2019, cel din 2012 e Clio 4…sunteți buni rau
Si din pacate pentru tine….tehnic este aceeasi masina 🙂
Cauta sa vezi daca se potrivesc portierele sau gamurile de la un Clio 2013 cu unul din 2023!
Nu. Tehnic nu este aceeasi masina. Clio V este cu totul alta masina. Platforma noua , electronica noua totul nou. Faptul ca se pupa o portiera nu inseamna ca tehnic este la fel.
Doua fire….trei usi…un geam!
Cat puteti abera, pt. can can 🙄🙄
Am aberat cu captura din configuratorul oficial Renault? 🙂
Tata…. esti bine?
Autolatest, daca incercati sa va referiti la platforma CMF-B, va inselati grav. CMF-B a fost lansata in 2014 si de atunci se afla intr-o continua dezvoltare.
Citez de pe Google dupa un simpla cautare:
“CMF-B: A new-generation platform
It has been in development since 2014 at the Guyancourt Technocentre, replacing the three platforms previously used by Renault and Nissan (including the Micra and Clio IV platforms) and 85% of its components are new (compared with the Clio IV platform).”
Modelul Clio a fost lansat in anul 1990 si de atunci a ajuns la a 5-a generatie.
Eu personal, nu inteleg de unde ati putut sa scoateti asemenea aberatii de genul “o masina conceputa la sfarsitul anilor 2000, respectiv fiind lansata pe piata in 2012.”
Da, pretul de achizitie este unul exagerat de mare dar nu este de aproape 30.000€, acum m-am uitat si am configurat Clio in felul urmator:
– Espirit Alpine E-Tech full hybrid 145 24.700€
– Culoare metalizata – 410€
Extra-optiuni:
– Roata de rezerva – 150€
– Pachet City Premium – 500€
– Pachet Iarna EA1 – 400€
– Pachet bose sound EA – 500€
TOTAL – 26.660€
Chiar si cu toate nebuniile de accesorii (portbagaj pavilion, plasa de depozitare portbagaj, aparatori de noroi, scaun copil, plasa verticala depozitare portbagaj, antena tip “inotatoare de rechin” negru stralucitor si bare de pavilion QuickFix) auto ajunge sa coste 27.854,06€. De la 27.854,06€ la 29,808€ cat spuneti voi este o diferenta destul de maricica.
In primul rand autoturismul este full hybrid deci viitorul posesor va beneficia de o bonificatie de pret de cca 16.000 lei – 3.265€ ceea ce inseamna ca pretul va scadea la 23.395€.
De aici se mai poate obtine un discount din partea dealer-ului, depinde cum te intelegi cu el sau eventual poate ai o cunostiinta care lucreaza la Renault si beneficiezi de discount-ul de angajat de 9%.
Dracul nu este CHIAR atat de negru cum spuneti voi dar sunt total de acord cu voi ca pretul de achizitie chiar si dupa scaderea din programul RABLA este destul de piperat.
Chiar sunt curios daca veti publica reply-ul meu si daca veti modifica articolul pentru a reflecta realitatea.
Misto analiza….insa nu vorbim niciodata de pretul cu Rabla pentru ca aceasta este discount dat dealerilor locali!
Despre discount la dealer NICI VORBA chiar si acum cu curtea plina ( are costuri mari cu showroom-ul si angajatii :)! , si in final noi vorbim de un Clio 1.0 TCe de 90 CP motor de Logan nu Hybrid E-Tech!
Si da, platforma lansata in 2014 este in proportie de 95% indentica cu cea din 2023, adica dupa un deceniu de profit!