Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noul Renault Austral cu motorul cu 3 cilindri 1.2 TCe 130 de CP are un pret de 36.500 euro

Versiunea de baza a noului SUV, Renault Austral primeste un motor nou la Renault, unul cu 3 cilindri care trebuie sa ajunga peste cativa ani si pe gama Dacia.

Renault Austral 1.2 TCe 130 CP 2023, motor 3 cilindri 1.2 tce renault, test drive, Renault Austral 1.2 TCe 130 CP 2023, autolatest

Este vorba de motorizare 1.2 TCe de 130 CP care are un alterantor marit, motor care este oferit doar cu transmisia manuala clasica.

Criticile aduce versiunii de baza sunt lipsa unei cutii secventiale Getrag EDC, insa si costurile foarte  mari cu sistemul de navigatie, senzorii de parcare si vopseaua metalizata pentru care Renault cere extra 2.000 euro.

Renault Austral 1.2 TCe 130 CP 2023, motor 3 cilindri 1.2 tce renault, test drive, Renault Austral 1.2 TCe 130 CP 2023, autolatest

Din pacate, gama de fata Renault Austral 1.2 TCe 130 CP 2023 nu se vinde in Romania pentru ca era prea ieftina si ajungea in zona unde se vinde gama Dacia Duster, insa Renault Austral 1.2 TCe 130 CP 2023 ramane pentru europeanul din vest o solutie optima pentru simplitatea sa.

Renault Austral 1.2 TCe 130 CP 2023, motor 3 cilindri 1.2 tce renault, test drive, Renault Austral 1.2 TCe 130 CP 2023, autolatest

Ca si in trecut, si in acest test jurnalistii au observat un consum mediu de 7 litri, consum foarte mare chiar daca vorbim de un L3 turbo de 1.2 litri, francezul Peugeot 3008 1.2 PureTech avand un consum chiar si cu 2 litri mai mic.

Renault Austral 1.2 TCe 130 CP 2023, motor 3 cilindri 1.2 tce renault, test drive, Renault Austral 1.2 TCe 130 CP 2023, autolatest

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

5 COMMENTS

  1. Nu se poate așa ceva, unde se va ajunge cu prețurile astea?! În 2009 un Audi A4 2.0 TFSI era 30k E, varianta de bază și acum vedem cotețul ăsta cu motor de drujbă cu 3 cilindrii care costă 36500 E. Enorm?!?

    • Așa este, din cât am auzit cam topește pistoanele după 30-40 mii de km. Multe au ajuns în service cu probleme mari.

    • Cotetul asta are mai multa tehnologie și dotări decat Audiul tau din 2009. Toate masinile s-au sumpit si vor deveni inaccesibile.

  2. Mă lași cu tehnologia aia înaltă, cotețul ăsta consumă mai mult decât ” anticul ” audi al meu, cu o vechime de 14 ani. Așa zisa tehnologie nu e relevantă, e pusă acolo pt a crește prețul nejustificat.

  3. Salutare, mai băieți, e clar ca fiecare considera ca mașina pe care o conduce e cea mai buna, depinde de ceea ce ai nevoie, nu compari un Renault cu motor de 1.2 cu un Audi din 2020 încoace, pentru ca în primul prețul spune totul, dar având în vedere ca Renault este o mașină de buget, și ca toate preturile au crescut, la banii pe care ii dai pe ea, va spun ca merita, pentru ca are multe dotări care țin de siguranță, pe care nu le ai pe un Audi mai vechi, cât despre motoare, eu am avut un kadjar 1.2 130 cp., este suficient pentru deplasări zilnice și în concediu, consumul era pe bune de 8.4 în oraș și 6 în afară, am condus mașini nemțești, japoneze, toate au câte o buba, unele consuma ulei, altele carburant, etc, dar nimic grav.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente