Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noul Peugeot 408 Allure Hybrid 1.2 Turbo 136 CP e-DSC6 ramane un raspuns pentru ce care vor un SUV compact 2WD

Stim ca aceasta masina este putin vizibila pe soselele din Romania, poate pentru ca nu a fost prea bine promovata sau pentru ca poate avea un pret prea mare, insa chiar si asa 408 ramane fara discutii un full size crossover care merita toata atentia.

Peugeot 408 Allure Hybrid 1.2 PureTech 136 CP e-DSC6, test drive, autolatest, eurial pantelimon, consum, garda la sol, review , 50% ev mode Peugeot 408 Allure Hybrid 1.2 PureTech 136 CP e-DSC6

Autolatest a testat in urma cu 12 luni un astfel de 408 si toti cei care au intrat din partea noastra in contact cu 408 au spus ca sunt placut impresionati de dimensiunile mari ale masinii si spatiul interior generos.

Peugeot 408 Allure Hybrid 1.2 PureTech 136 CP e-DSC6, test drive, autolatest, eurial pantelimon, consum, garda la sol, review , 50% ev mode Peugeot 408 Allure Hybrid 1.2 PureTech 136 CP e-DSC6

De fapt, un 408 este mai spatios decat un 3008, Kia Sportage, Hyundai Tucson sau VW Tiguan, detaliu despre care fanii SUV-urilor nu prea vor sa vorbeasca.

Sfatul Autolatest daca vrei sa-ti cumperi un SUV compact 2WD este sa mergi la Eurial Pantelimon si sa testezi un 408 pentru a intelege de ce aceasta masina chiar este mai buna decat un SUV.

Peugeot 408 Allure Hybrid 1.2 PureTech 136 CP e-DSC6, test drive, autolatest, eurial pantelimon, consum, garda la sol, review , 50% ev mode Peugeot 408 Allure Hybrid 1.2 PureTech 136 CP e-DSC6

Garda la sol este la nivelul unui SUV, insa costurile cu trenul de rulare sunt mai mici pentru ca vorbim de un crossover.

Acest detaliu se vede si pe sosea unde un 408 este mult mai dinamic chiar si la viteze mari de peste 150 de km/h, iar cei care critica motoizarea 1.2 Turbo tebuie sa stie ca acest motor a fost acum revizuit complet.

Din start vorbim de un Peugeot 408 Allure cu motorizarea Hybrid 1.2 Turbo 136 CP e-DSC6, adica un motor cu distributie pe lant si cutia Punch care permite utilizarea masinii in oras chiar 50% din timp.

Citroen C3 1.2 Puretech 100 CP 2024, test drive, eurial pantelimon, drive test, consum, 1,2 pure tech distributie lant, 0-100, garda la sol, autolatest

Vorbim de un full hybrid care are un pret de vanzare cu TVA de 33.000 euro, pret pentru care primesti un nivel de echipare Allure cu multe dotari standard.

Toate masinile Peugeot pot avea o garantie prelungita pana la 6 ani sau 180.000 de km, detaliu despre care putin cunosc.

Test Drive cu noul Peugeot 408 1.2 PureTech 130 CP AT8 Aisin 2023, un fastback demn de toata admiratia

Peugeot 408 Allure Hybrid 1.2 PureTech 136 CP e-DSC6, test drive, autolatest, eurial pantelimon, consum, garda la sol, review , 50% ev mode Peugeot 408 Allure Hybrid 1.2 PureTech 136 CP e-DSC6

Masina este comercializata si pe piata din Romania, Autolatest recomandand achizitia masinii de la dealerul Eurial Pantelimon, cel mai mare dealer Citroen, Peugeot, Opel si DS din Romania:

Cumpara masina de la concesionarul Eurial Pantelimon.

eurial pantelimon

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

 

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente