Germanii de la Mercedes Benz se chinuie sa dea nastere unei masini electrice pe care clientii o vor cumpara in masa, insa acestia uita ca etalonul masinii electrice in lume este Tesla si americanii vand cu succes un Model X.
De fapt, un Mercede G580 EQ cu dotari optionale ajunge la peste 200.000 euro si nu ofera decat o putere maxima de 587 CP, in timp ce versiunea DE BAZA a lui Model X se numeste Model X Dual Motor si are o putere maxima de 685 CP.
Socul cel mai mare este acela cand te uiti pe lista de preturi si constati ca un Model X Dual Motor se vinde la Bucuresti cu toate dotarile stanard cu un pret cu 102.000 euro mai putin decat cel al masinii lui Mercedes Benz.
De fapt, daca chiar vrei sa faci de rusine orice G580 EQ de 200.000 euro poti sa-ti cumperi un X Plaid care are un pret de 112.990 euro si care afiseaza o putere maxima de 1.033 CP, adica masina americanilor este mai ieftina cu peste 80.000 euro si are o putere maxima mai mare cu 446 CP.
Aceasta este dimensiunea masinilor electrice de top unde Mercedes Benz reuseste sa dezvolte doar masini low-cost din punct de vedere al puterilor maxime si al electronicii integrate, in timp ce Tesla nu doar ca vine masini de top ci vinde si curent celor de la Mercedes prin reteaua de Supercharger.
Sfatul nostru la achizitia unei masini electrice este sa privesti Tesla ca etalon in orice segment, dupa care sa faci comparatii cu oferta chinezilor sau a europenilor cu garantia ca nu vei avea niciodata eficienta unei Tesla in viata reala.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI