Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noul Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ costa 155.000 euro si merge cu o alimentare doar 400 km

Si cand spunem asta ne uitam la cea  mai importanta masina electrica a celor de la Mercedes, renumitul EQS cu cel mai mare acumulator din Europa.

Este vorba de o baterie cu o capacitate de 170 kwh care este foarte mare, insa care “sufera” pentru simplul fapt ca masina de fata Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ 2022 devolta o putere maxima de 761 CP si peste 1.000 de Nm.

Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+, probleme, pret, consum, autonomie reala, autolatest, review, pret romania, testeauto 2022

Aceste performante AMG duc automat si la o scadere considerabila a autonomie reale pe sosea, in sezonul rece pe autostrada acest model nu poate avea o autonomie mai mare de 400 km.

Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+, probleme, pret, consum, autonomie reala, autolatest, review, pret romania, testeauto 2022

Aceasta cifra poate parea suficienta, insa cand ne uitam la un AMG GT43 MildHYbrid vedem ca masina consuma in medie 10 litri pe autostrada si are un rezervor de 70 litri! Adica poate merge 700 km chiar si iarna pe autostrazil Germaniei fara sa necesite o alimentare.

Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+, probleme, pret, consum, autonomie reala, autolatest, review, pret romania, testeauto 2022

Plus ca masina pe benzina are o viteza maxima de 270 km/h si costa cu 50.000 euro mai putin decat surata sa electrica Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+!

Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+, probleme, pret, consum, autonomie reala, autolatest, review, pret romania, testeauto 2022

s

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente