Noi venim si spunem ca este normal ca un model de aproape doua tone la gol sa afiseze un comportmant rutier de-a dreptul LOGANESC, adica reprizele masinii sunt mult sub asteptari.
Un alt motiv pentru care noul Jaguar F-Pace 2.0D 180 nu se ridica la nivelul asteptarilor este faptul ca motorul diesel de doi litri nu dezvolta o putere maxima de 180 CP asa cum o spune producator.
Specialistii de la TCM Turbo au descoperit ca motorul nu are decat 178 CP si un moment motor mai mic decat cel declarat de producator, insa solutia reala este o modificare completa a sistemului SOFT pe acest motor.
Acum motorizarea Ford a lui Jaguar F-Pace 2.0D 180 CP ajunge sa dezvolte o putere maxima de 207 CP in varianta Stage 1.
Chiar si asa, greutatea prea mare a masinii reprezinta un impediment, la fel ca si transmisia automata care nu se ridica la nivelul unei transmisii BMW.
MODIFICA MASINA IN CONDITII DE TOP AICI!