Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noul Citroën ë-C3 2024 are un pret de 23.300 euro fara Rabla si devine masina care scoate din Europa chinezeasca Dacia Spring

Francezii de la Citroen au devenit peste noapte singurul constructor de automobile electrice care are sanse a concura cu masinile din China.

Vedeta europenilor se numeste Citroën ë-C3 2024, model care se produce 100% in Franta, adica o masina care nu este penalizata de taxele impuse celor fabricate in China.

Citroën ë-C3 2024, pret romania Citroën ë-C3, test drive, consum, pret rabla plus Citroën ë-C3, testeauto

Despre noul Citroën ë-C3 am tot vorbit, insa pretul sau oficial  de 23.300 euro fara reduceri de tipul Rabla Plus da o palmna celor de la Dacia cu al lor Spring fabricat in China, cat si lui VW care nici acum nu a reusit sa produca o masina electrica competitiva.

Succesul lui Citroën ë-C3 este deja asigurat pentru ca sunt aprioape 20.000 de comenzi in Franta, comenzi care pana acum mergeau in proportie de 90% spre Dacia Spring.

Citroën ë-C3 2024, pret romania Citroën ë-C3, test drive, consum, pret rabla plus Citroën ë-C3, testeauto

Cu ajutorul dat de statul francez, noul Citroën ë-C3 poate avea un pret chiar mai mic de 17.000 euro devenind astfel cea mai ieftina masina electrica din Europa.

Stellantis face prima miscare importanta in segmentul EV! Noul Citroen ë-C3 are un pret de 19.990 si scoate de pe piata Dacia Spring

“An absolutely fantastic offer,” says Thierry Koskas, general manager of Citroën (Stellantis group). The new ë-C3, 100% electric, offered at 23,300 euros, at 99 euros/month for long-term rental and at 54 euros/month under the government social leasing scheme , is generating real enthusiasm among motorists.”

Citroën ë-C3 2024, pret romania Citroën ë-C3, test drive, consum, pret rabla plus Citroën ë-C3, testeauto

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

11 COMMENTS

    • Ce legătură are una cu alta? Șpring costa aproape cât Citroenul asta, și are dimensiunea unui Matiz. Citroen e-C3 e mai mare, cam cât un Sandero Stepway, deci e altceva, ai loc în ea. În plus nu e chinezărie.
      Vrei sa spui ca tu preferi Spring-ul în detrimentul acestei mașini??
      Fii obiectiv, lasă hate-ul!

  1. In primul rand Dacia Spring nu poate fi categorisită drept mașina, având în vedere siguranța inexistentă a acesteia…
    Apoi, faptul că au fost subvenționate in mod mișelesc de către darnicul stat român iar nu e OK…
    Nu înțeleg cum unii oameni circula cu așa ceva si își mai transporta si copiii…

    • Mai omule, ideea e ca Citroenul asta costa aproape cât Spring-ul, însă nu e chinezărie, și e mult mai mare decât Spring-ul, e cam cat un Sandero Stepway. Vrei sa spui ca tu alegi Spring-ul în detrimentul acestui Citroen? Fii cinstit și răspunde

  2. Eu am achiziționat acum 2.5 ani in urma un Spring doar pentru naveta-oras, locuiesc la 4 km de oras, aveam nevoie de 2 masini, la 8 k Euro a fost best deal. Pe cand C3 costa 17 k, nu este deloc aproape de pretul platit de mine. Mi-as dori sa o achizitionez dar nu consider ca merita sa platesc in momentul de fata 8-9 k in plus pentru 100 km autonomie in plus. Daca ramanea rabla plus la 10 K o achizotionam, dar la acest pret nu prea mai merita. Mai bine mai astept. Masina e faina si mult peste Spring dar un pic cam scumpa tinand cont ca nu ofera cel putin 400 km autonomie. Iarna ramai cu maxim cu 200 km de autonomie.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente