In prezent cand vorbim de motoarele M 35i la BMW trebuie sa nu uitam ca sub capota nu se mai afla maginificul L6 de trei litri, ci un banal si uzual L4 de doi litri lansat pe 318i E90.
BMW vrea acum in 2023 sa promoveze noul BMW X1 M35i xDrive drept un produs de nota 10 a celor de la Motorsport, insa lipsa celor doi cilindri in plus face ca acest model sa fie doar unul de imagine.
BMW a ales acest motor pentru ca un L6 de trei litri nu avea unde sa intre sub capota, toate modelele X1 fiind cu motoare transversale asemenea Mini.
VEZI CE ZICE OFICIAL BMW DESPRE ACESTA?
Printre caracteristicile specifice M ale motorului de 2,0 litri se numără o nouă antrenare a arborelui cotit, extrem de robust, un sistem optimizat de alimentare cu ulei pentru pistoanele cu canale de răcire şi carcasele şi capacele lagărului principal preluate de la ultima generaţie de motor cu şase cilindri dispuşi în linie, pe benzină.
Tehnologia M TwinPower Turbo a fost îmbunătăţită prin creşterea performanţei sistemului de supraalimentare şi a răcirii indirecte a aerului de alimentare, în acelaşi timp cu introducerea injecţiei duble pentru prepararea amestecului în funcţie de punctul de încărcare.
Test Drive in premiera cu noul BMW X1 U11 sDrive 18d Getrag 7DCT xLine 2022
De asemenea, este echipat cu distribuţie variabilă VANOS a arborelui cu came cu alimentare optimizată cu ulei pentru servomotor şi distribuţie complet variabilă VALVETRONIC a supapelor.
Motorul generează puterea maximă între 5.750 şi 6.500 rpm, în timp ce cuplul maxim de 400 Nm este disponibil de la 2.000 până la 4.500 rpm.
Schimbari pronuntate! Test Drive in premiera cu noul BMW X1 2.0 diesel Pachet M 2017