Skoda incearca cu disperare sa aduca in gama noi motoare pe benzina, MHEV, HEV sau PHEV, insa lipsa unor investitii in ultimii 10 ani se vede.
Si cand spunem asta ne uitam la preformantele noului Skoda Kodiaq 1.5 TSi Hybrid ACT Facelift 2024, masina echipata cu vechiul motor 1.5 TSI de 150 CP si cutie DSG7 clasica in gama VAG.
Cu o greutate mare, noul Kodiaq consuma conform primelor teste peste 8.2 litri la 100 de km, consum care este in medie cu pana la 3 litri mai mare decat cel afisat de motorizarea 2.0 TDI inca oferita pentru aceasta masina.
“However, that we were the only ones on board. Our average consumption stood at 8.2 liters per 100 km on a mixed route.”
Adica, daca optezi pentru un condus dinamic consumul sare lejer de 10 litri pentru 100 de km parcursi, consum mult mai mare decat cel afisat de versiunile diesel mult blamate de catre vanzatorii de SKoda din prezent.
FISA TEHNICA:
Engine: 4-cylinder micro-hybridized 48v, 16-valve turbo, direct gasoline injection, variable distribution, disconnection of 2 cylinders at partial load, 1,498 cm3, OPF
Transmisie: traction, 7DSG
Putere(cp la rpm): 150 CP la 5,000
Cuplu (Nm la rpm): 250 to 1,500
Greutate (kg): 1,707-1,877
Lxlxi. (m) : 4,76×1,86×1,68
Ampatament (m): 2.79
Diametru de Bracaj: 11.2
Rezevor: 55 litri
V Max (km/h): 205 km/h
0-100 km/h: 9”9 secunde
Anvelope: 235/50 R 19 pe Sportline
Marca anvelope: Hankook Ventus S1 Evo 2 SUV
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI
Nu vă speriați că nici 2.0 Tdi nu consuma cat ne spun producătorii😅
Un kodiaq 2.0tdi consuma mediu 7, nicidecum 5 cum vă imaginați voi. 5% e consumul minim așa cum și pentru 1.5tsi este 6% minim. Deci diferența este de 1-1.5%. Am avut 1.5 tdi pe kodiaq 2019 și pe drum național scoteam 6.3% condus regulamentar cu AC pornit. Voi vorbiți din auzite.