Conditiile meteo au oferit prilejul dezvoltarii prototipului pentru situatiile de aderenta scazuta, impreuna cu partenerul Michelin.
Nissan DeltaWing are jumatate din masa, puterea si rezistenta la inaintare ale unei masini sport traditionale pentru cursele Le Mans. Rotile din fata sunt late de doar 4 inch iar motorul turbo Nissan DIG-T are cilindreea de 1,6 litri.
Cu doua luni inainte de cursa de la Le Mans, echipa Nissan DeltaWing a acumulat informatii importante despre performantele masinii in conditiile tipice circuitelor europene, dupa prima etapa de dezvoltare desfasurata in America.
„Intreaga echipa Nissan Deltawing se afla intr-un proces intens de invatare. Testele din SUA au fost importante pentru inceput insa masina va concura in Franta. Astazi, echipa a experimentat conditiile pe care le-ar putea infrunta in iunie, asadar chiar daca nu s-au distrat prea tare in ploaia din Norfolk au avut parte de cel mai bun lucru pentru un proiect si o masina care trebuie sa reuseasca sa finalizeze cursa”, a declarat Darren Cox, General Manager Nissan Europa.
Franchitti a efectuat testele de dimineata, concentrandu-se pe dezvoltarea pneurilor de ploaie. Inainte de sesiunea de la Snetterton, s-au mai facut doar teste scurte de aderenta scazuta, in conditii artificiale.
Michael Krumm a testat pe pista mai uscata, echipa lucrand pentru setarile suspensiilor, franelor si transmisiei.
Testele vor continua saptamana viitoare cu o noua sesiune de doua zile. Nissan DeltaWing va debuta in cursa de 24 de ore de la Le Mans.