In ciuda faptului ca SUV-ul Qashqai se vinde cat de cat bine in Europa, marca auto japoneza Nissan trece prin momente grele.
Si cand spunem grele, suntem in momentul in care Nissan inca nu a trecut sub controlul celor de la Honda in UE, iar acest lucru se vede cel mai bine la capitolul vanzari reale.
In Romania, Nissan Romania este o companie aflata pe “ultimele sute de metri”, respectiv vanzarile sunt catastrofale in comparatie cu ceea ce reprezenta Nissan in Romania in perioada 2014-2020.
Anul trecut Nissan Romania a comercializat oficial doar 1.200 de unitati, insa aici nu cunoastem numarul de vehicule care au fost exportate pentru ca pur si simplu acest numar de automobile nu se regasesc pe sosele in viata de zi cu zi.
Conform surselor Nissan urmea sa renunte la pietele din Europa printr-o forma de restructurare completa a retelei de dealeri si de modele.
Un esec despre care putini vorbesc este gama Nissan Leaf II care in 2018 era cea mai vanduta masina electrica din Europa, iar acum in 2025 masina are vanzari spre zero pentru ca pretul de vanzare este exagerat in comparatie cu oferta celor de la Tesla sau VW.
Un impediment pentru Nissan este si pretul de achizitie al unui Qashqai Tekna Plus e-POWER 188 CP care ajunge in versiune cu dotari la un pret de peste 46.000 euro, zona unde deja poti sa-ti cumperi un BMW sau un Audi SUV cu performante superioare.
Jaguar a disparut! Noul Jaguar woke care se adreseaza celor putini LGBTQ+ este un esec din prima zi