In urma cu cateva luni a inceput sa fie comercializat un 4×4 veritabil construit de cate o companie franceza cu motoare de generatie veche BMW si transmisie 8HP.
Toate bune si frumoase, insa din pacate in Romania nu exista un dealer cu un service pentru aceasta marca, cea mai apropiata tara de Romania unde exista o prezenta oficiala conform Ineos este Ungaria.
Pretul de vanzare din zona pentru versiunea de baza este de 80.200 euro, insa aceeasi masina vanduta in SUA are un pret echivalent de 66.000 euro, adica este cu 15.000 euro mai scumpa pentru romani decat pentru americani.
Aici evident nu punem in discutie politicile de vanzari Ineos, insa este greu de inteles cum o masina produsa in Europa ajunge sa fie vanduta in SUA cu tot cu transport si asigurari cu 15.000 euro mai ieftin!
AICI poti sa-ti configurezi masina ta Ineos cu preturile intalnite pe piata din SUA!
Modelul care ajunge in Romania cu dotari optionale poate ajunge la un pret de 100.000 euro TVA inclus.

Cât este TVA în SUA și cât este în România?
6% for vehicles that weigh less than 3,499 lbs. Vehicles between 3,500 lbs and 4,999 lbs are taxed at 7%. Vehicles over 5,000 lbs are taxed at 8%. Hybrid cars with mpg ratings over 40 are tax exempt.
Deci, în cazul acesta, o diferență semnificativă este adusă de TVA (sales tax in USA).
Mă gândesc apoi că o altă diferență este dată de volumul vânzărilor. Să nu uităm nici faptul că piața americană este extrem de competitivă și că în nișa în care se poziționează Grenadier mai există și alte modele care nu sunt prezente pe piața europeană / românească, cu presiune pe prețul de vânzare.
Mai e o treaba. Preturile de America nu-s finale.
E o cruciuliță acolo, care înseamnă:
The price shown is the Manufacturer’s Suggested Retail Price (MSRP) and does not include the cost of installation and local sale taxes. The purchase and installation of Accessories must be agreed upon directly with an INEOS dealer.
MSRP listed excludes license, insurance, registration, sales taxes and optional features that may be available from your local Retailer.
adica inmatricularea si transportul de maxim 1.500 de dolari!
Parca este un ARO cu facelift
Exact
Asta-i.
Trebuie să fi tâmpit să dai această sumă pe urâtania asta. Nu-mi trebuie nici dacă m-ar plăti să-l primesc.
Parca prea scumpa clasa G arata mai bine…!
Nu ai ce face la diferentele astea. Ele nu apar penteu ca ne ia careva de prosti (vorbind fix despre domeniul asta) caci vad ca in Autolatest tot apar astfel de articole, ci din cauza unor factori de obicei obiectivi, dar pe care autorii articolelor nu le cunosc. Sunt destule alte domenii in care suntem luati de prosti, si in fapt ne si comportam ca atare (sa zic energie, sa zic combustibili, adica tot energie, etc). Pai la hamericani ce acciza e pe benzina? Iaca din cauza acestor “factori obiectivi” se petrece.
Un rahat de masina. G63amg4ever👍❤️
Sa le păstreze pentru ei !
Nu-i prost cine cere, fraier este cine da !
Asta este deviză comerciantului român !
Masină copiată după Defender ca design!