Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Mult laudatul Ineos Grenadier SUV se vinde in Romania cu 15.000 euro mai mult decat in SUA! Si masina este fabricata in Europa

In urma cu cateva luni a inceput sa fie comercializat un 4×4 veritabil construit de cate o companie franceza cu motoare de generatie veche BMW si transmisie 8HP.

Ineos Grenadier SUV, pret romania Ineos Grenadier SUV, test drive Ineos Grenadier SUV, probleme, motor bmw, autolatest Ineos Grenadier SUV

Ineos Grenadier SUV, pret romania Ineos Grenadier SUV, test drive Ineos Grenadier SUV, probleme, motor bmw, autolatest Ineos Grenadier SUV

Toate bune si frumoase, insa din pacate in Romania nu exista un dealer cu un service pentru aceasta marca, cea mai apropiata tara de Romania unde exista o prezenta oficiala conform Ineos este Ungaria.

Pretul de vanzare din zona pentru versiunea de baza este de 80.200 euro, insa aceeasi masina vanduta in SUA are un pret echivalent de 66.000 euro, adica este cu 15.000 euro mai scumpa pentru romani decat pentru americani.

Ineos Grenadier SUV, pret romania Ineos Grenadier SUV, test drive Ineos Grenadier SUV, probleme, motor bmw, autolatest Ineos Grenadier SUV

Aici evident nu punem in discutie politicile de vanzari Ineos, insa este greu de inteles cum o masina produsa in Europa ajunge sa fie vanduta in SUA cu tot cu transport si asigurari cu 15.000 euro mai ieftin!

Ineos Grenadier SUV, pret romania Ineos Grenadier SUV, test drive Ineos Grenadier SUV, probleme, motor bmw, autolatest Ineos Grenadier SUV

AICI poti sa-ti configurezi masina ta Ineos cu preturile intalnite pe piata din SUA!

Modelul care ajunge in Romania cu dotari optionale poate ajunge la un pret de 100.000 euro TVA inclus.

Ineos Grenadier SUV, pret romania Ineos Grenadier SUV, test drive Ineos Grenadier SUV, probleme, motor bmw, autolatest Ineos Grenadier SUV

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

14 COMMENTS

    • 6% for vehicles that weigh less than 3,499 lbs. Vehicles between 3,500 lbs and 4,999 lbs are taxed at 7%. Vehicles over 5,000 lbs are taxed at 8%. Hybrid cars with mpg ratings over 40 are tax exempt.

  1. Deci, în cazul acesta, o diferență semnificativă este adusă de TVA (sales tax in USA).
    Mă gândesc apoi că o altă diferență este dată de volumul vânzărilor. Să nu uităm nici faptul că piața americană este extrem de competitivă și că în nișa în care se poziționează Grenadier mai există și alte modele care nu sunt prezente pe piața europeană / românească, cu presiune pe prețul de vânzare.

  2. Mai e o treaba. Preturile de America nu-s finale.
    E o cruciuliță acolo, care înseamnă:

    The price shown is the Manufacturer’s Suggested Retail Price (MSRP) and does not include the cost of installation and local sale taxes. The purchase and installation of Accessories must be agreed upon directly with an INEOS dealer.

    MSRP listed excludes license, insurance, registration, sales taxes and optional features that may be available from your local Retailer.

  3. Parca prea scumpa clasa G arata mai bine…!
    Nu ai ce face la diferentele astea. Ele nu apar penteu ca ne ia careva de prosti (vorbind fix despre domeniul asta) caci vad ca in Autolatest tot apar astfel de articole, ci din cauza unor factori de obicei obiectivi, dar pe care autorii articolelor nu le cunosc. Sunt destule alte domenii in care suntem luati de prosti, si in fapt ne si comportam ca atare (sa zic energie, sa zic combustibili, adica tot energie, etc). Pai la hamericani ce acciza e pe benzina? Iaca din cauza acestor “factori obiectivi” se petrece.

    • Nu compara cu classa G, este cu totul diferit,daca te-ai documenta ai afla,este la ora actuala ce-a ai buna masina testata in saline unde altele in 1 an le mananca rugina si ajung la casat,asta lucreaza in saline din germania la cote de 1300m sub pamant, asa bun randament are ca duce peste 3 ani pana rugineste sau se defecteaza motoarele,vb de masina cu potential nu masini umflate ca G-class (B. Dragusanu )Intradevar daca vrei fite sa mergi pe centru nu e de dorobanti masina 😉

  4. Sa le păstreze pentru ei !
    Nu-i prost cine cere, fraier este cine da !
    Asta este deviză comerciantului român !

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente