Despre acesta carcotasii vor spune ca este inca o KIA care nu are mari sanse de reusita intr-un segment dominat clar de marcile germane, insa realitatea crunta pentru germani este ca noul Stinger joaca intr-un segment al sau.
In primul rand oferta celor de la KIA este incredibil de cuprinzatoare, adica clientii primesc o motorizare de 370 CP, o cutie automata cu 8 trepte si o viteza maxima de 270 km/h.
Aici nu mai punem in calcul si dotarile de top precum sistemul de franare Brembo, audio Harmon Kardon de 720 w sau sistemul de navigatie disponibil pe un HUD color.
Acestea sunt cateva din elementele care permit masinii celor de la KIA Motors sa coste in mod real cam cat un BMW 320d sau un Mercedes C220 CDI, insa cu mult mai multa dinamica.
Cine vrea economie poate sa aleaga si motorizarea diesel 2.2 CRDI de 200 CP si 440 Nm, motor care permite masinii rularii cu 230 km/h fara prea mari probleme.
Pe scurt vorbim de singura masina sport din Europa care are aproape 400 de CP, 7 ani garantie atat pentru motor cat si pentru cutia de viteze.