myboschservice_1
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Kia renunta la treapta de marsarier pe cutia 6DCT! De acum aceasta este electrica

Kia a reusit perforanta de a renunta la o treapta de viteza la o transmisie secventiala traditionala.

Este vorba de noua cutie 6DCT care urmeaza sa echipeze noul Niro Hybrid si Niro PHEV, masina care nu mai are sincronul de marsarier pentru ca acesta a fost inlocuit de catre un motor electric.

Kia Niro Hybrid 2022, test drive, drive test Kia Niro Hybrid 2022, niro II 2022, kiablog, autolatest, review, consum real bucuresti

Kia spune ca: O eficiență sporită o constituie montarea celei de a doua generații a transmisiei inovatoare Kia cu șase trepte și dublu ambreiaj (6DCT).

Înlăturând treapta de marșarier și preluând puterea de la motorul electric în locul celui cu ardere în timpul deplasării cu spatele, noua transmisie economisește 2.3 kg și îmbunătățește în ansamblu eficiența combustibilului cu 0,62% la versiunile HEV și PHEV.

kia niro cutie 6DCT, 6DCT fara marsarier, marsarier electric 6DCT, dublu ambreiaj 6DCT, autolatest, kiablog 6DCT, testeauto 2022

Pe lângă faptul că ajută la reducerea emisiilor, transmisia este, de asemenea, mai rafinată și oferă performanțe mai mari pentru o experiență de condus mai plăcută.

DE ASEMENEA, 1.6 GDI DEVINE DE ACUM SMARTSTREAM

Noile modele Niro HEV și PHEV dispun de motorul GDI Kia Smartstream de 1.6 litri, foarte eficient, care încorporează o serie de soluții inovatoare concepute pentru a maximiza eficiența consumului de combustibil.

kia niro cutie 6DCT, 6DCT fara marsarier, marsarier electric 6DCT, dublu ambreiaj 6DCT, autolatest, kiablog 6DCT, testeauto 2022

Prin creșterea presiunii sistemului de injecție a combustibilului, modificarea raportului de compresie al motorului, optimizarea rapoartelor cutiei de viteze, montarea de noi rulmenți cu bile cu frecare redusă și integrarea unei chiulase îmbunătățite cu o evacuare gândită pentru proprietăți de răcire îmbunătățite, noii șoferi de Niro se vor bucura de o economie de combustibil sporită în călătoriile fiecărei zi.

Mai jos vezi datele tehnice ale actualei generatii Niro Hybrid:

FISA TEHNICA

Motor

Numar de cilindri: 4 benzina+electric
Injectie: Injectie Directa
Capacitate cilindrica (cm3): 1580
Alezaj X Cursa (mm): 72,0 x 97,0 mm
Putere maxima CP/KW – rot/min: 141/5700
Cuplu maxim Nm – rot/min:  265/1500
Fast Charge- Automat Regenerare sistem Franare
Acumulator: 1.56 kwh lithium-ion polymer

Autonomie WLTP-800 km

Transmisie

Punte motoare: Fata
Cutie de viteze / nr. trepte: Secventiala 6DCT

Dimensiuni

Lungime (mm): 4355
Latime (mm):  1805
Inaltime (mm): 1545
Ampatament (mm): 2700
Portbagaj: 436-1434 l
Greutate la gol kg: 1390

Anvelope: 225/45R18

Performante

0 – 100 km/h (s) – 11.5
Viteza maxima (km/h) –164
Consum mixt (l/100 km) WLTP: 4.9/100km

 

KIA Niro Hybrid 1.6 GDI HEV 6DCT Comfort 2021, teste auto, autolaetst, review KIA Niro Hybrid 1.6 GDI HEV 6DCT Comfort 2021, consum real KIA Niro Hybrid 1.6 GDI HEV 6DCT Comfort 2021, kia blog, fuel consumption kia niro 2021, date tehnice

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente