Si cand spunem Kia K5 vorbim de o masina care are doar o transmisie pe puntea fata in timp ce modelul bavarez are exceptionala transmisie xDrive.
De fapt marea problema a lui BMW 330xi este motorul de doi litri care nu ofera decat o putere maxima de 255 CP, in timp ce motorizarea 2.5 T-GDI de la Kia are standard o putere maxima de 290 Cp.
Nici chiar cutia ZF8 Plus cu convertizor de cuplu nu reuseste sa faca o figura mai buna in fata noii cutii 8DCT cu dublu ambreiaj de la Kia. Testul de fata arata ca BMW-ul este mai rapid pana la 50 de km/h, insa Kia are un motor mai bun si o cutie mult mai sporitva dupa aceasta viteza.
Din pacate pentru fanii Kia gama K5 care este un succesor al lui Optima nu se mai vinde in Europa. Aici avem in schimb un Stinger de peste 370 CP care depaseste cu mult orice model BMW Seria 4 GC cu motorizari pe benzina si diesel care nu fac parte din segmentul Motorsport.