Kia a prezentat publicului din Europa pentru prima data cea mai buna versiune a modelului EV6 testat de noi AICI!.
Acum nu mai vorbim de un GT Line, ci de EV6 GT, masina electrica de catre toti cei de la VAG se tem ca urmeaza sa fie o mare problema atat pentru marca Audi cat si pentru Porsche pentru simplu fapt ca este mult mai puternica si mult mai ieftina la achizitie.
Noua platformă dedicată E-GMP Kia reduce complexitatea prin modularizare și standardizare, permițând dezvoltarea rapidă și flexibilă a produselor cu atribute variate. Această dezvoltare flexibilă poate satisface diverse nevoi ale clienților în ceea ce privește performanța automobilului, în cadrul unei singure linii de modele precum EV6.

Cu o putere combinată a celor două motoare de 430kW (585 CP), modelul EV6 GT duce performanța electrică la un alt nivel.
Cu un cuplu maxim de 740 Nm, versiunea cu tracțiune integrală AWD GT accelerează de la 0 la 100 km/h, în doar 3.5 secunde și poate atinge o viteză maximă de 260 km/h (obiective preliminare de dezvoltare). Prin adăugarea unui software de diferențial cu alunecare limitată, disponibil doar pentru versiunea EV6 GT.
PERFORMANTE DE SUPERCAR INSA SI ECONOMIE DE ENERGIE:
Modelul EV6 este echipat cu tehnologii de recuperare a energiei pentru a maximiza autonomia. Acestea includ pompa de căldură de ultimă generație Kia, eficientă din punct de vedere energetic, oferită în dotarea standard, care recoltează” căldura reziduală din sistemul de răcire al mașinii.

Acest lucru face ca la minus șapte grade Celsius mașina să poată atinge 80% din autonomia care ar fi posibilă la 25 de grade Celsius.
De asemenea, este disponibilă ultima generație a sistemului inteligent de frânare regenerativă Kia, care este acționat de padelele situate în spatele volanului, astfel încât șoferii să poată încetini rapid și ușor mașina și să recupereze energia cinetică pentru a maximiza autonomia și eficiența.

Șoferii pot alege dintre șase niveluri de frânare regenerativă (nici unul, de la 1 până la 3, „i-PEDAL” sau modul automat), în funcție de nivelul dorit de recuperare a energiei.
