Modelul EV5 va fi oferit pe platforma EV dedicată a companiei, E-GMP, oferind o bază solidă pentru performanța automobiluliu și contribuind la dinamica sa de condus generală excelentă.
Producția modelului EV5 va avea loc atât în China, cât și în Coreea de Sud, iar piața chineză va avea acces la trei variante: standard, cu autonomie extinsă și AWD cu autonomie extinsă.
Modelul standard, echipat cu un pachet de baterii de 64 kWh și un motor de 160 kW, este de așteptat să aibă o autonomie de rulare de 530 km per încărcare, conform standardelor CLTC – China Light Duty Vehicle Test Cycle (China). Modelul cu autonomie extinsă, cu o
baterie de 88 kWh și același motor de 160 kW, își propune să atingă o autonomie de 720 km per încărcare.
Modelul AWD cu autonomie extinsă va avea un pachet de baterii de 88 kWh și o putere combinată de 230 kW, cu un motor pentru axa față de 160 kW și un motor pentru axa spate de 70 kW.
Cu modelul AWD, Kia vizează o autonomie de rulare de 650 km pe baza standardelor CLTC. În plus, modelul oferă capacitatea de încărcare rapidă, permițând încărcarea bateriei de la 30% la 80% din capacitate în 27 de minute.
Pentru Coreea de Sud, toate variantele modelelor EV5, inclusiv versiunile standard, cu autonomie extinsă și AWD cu autonomie extinsă, sunt în curs de dezvoltare, potențialele ajustări fiind luate în considerare. Modelul standard va avea o baterie de 58 kWh și un motor pentru axa față de 160 kW.
Modelul cu autonomie extinsă va avea o baterie de 81 kWh și același motor pentru axa față de 160 kW. Modelul AWD cu autonomie extinsă va include un motor suplimentar pentru axa spate de 70 kW, rezultând o putere combinată de până la 225 kW.
Autonomia de rulare a fiecărui model va fi adaptată pentru a răspunde cerințelor pieței.
Bateria modelului EV5 a fost proiectată pentru a funcționa eficient în toate cele patru
sezoane, chiar și în condiții de vreme extrem de caldă și rece.
Un sistem avansat al pompei de căldură, o caracteristică deja populară a modelului EV6, a fost încorporat pentru modelul EV5 pentru a gestiona temperatura bateriei, asigurând o performanță constantă indiferent de condițiile externe.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI