Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Jurnalistii spun ca noua limuzina electrica BMW i7 xDrive60 nu poate ajunge de la Bucuresti pana la Deva cu un plin

Conform primelor teste in viata reala, noua limuzina a germanilor de la BMW 100% electrica are mari neajunsuri la captolul eficienta pe sosea.

BMW i7 xDrive60 autonomie reala, probleme BMW i7 xDrive60, baterie china, real range, test drive BMW i7 xDrive60, drive test, autolatest 2023

Astfel, jurnalistii olandezi au testat noul BMW i7 xDrive60 si au constatat ca masina are un consum mediu de 23 kwh la 100 de km, iar bateria gigantica de 101.7 kwh este prea mica pentru parcursul extraurban al unei asemenea limuzine.

Cu “un plin” acest BMW i7 xDrive60 poate parcurge pe soselele de top din Olanda undeva sub 450 de km, distanta care este mult prea mica.

BMW i7 xDrive60 autonomie reala, probleme BMW i7 xDrive60, baterie china, real range, test drive BMW i7 xDrive60, drive test, autolatest 2023

In Romania, daca pleci de la Bucuresti spre Brasov si vrei sa ajungi la Deva nu vei putea atinge destinatia finala fara sa te mai opresti pentru o alimentare la un Kaufland cu maretul tau BMW i7 xDrive60.

BMW i7 xDrive60 se vinde si in Romania cu un pret de 132.000 euro

Pretul mediu cu dotari tipice al unui BMW i7 xDrive60 este de 150.000 de euro, iar cei 11.500 euro prin Programul Rabla Plus nu se aplica pentru ca masina este prea scumpa.

De partea cealalta a baricadei se afla americanii cu gama Tesla Model S Dual Motor care are o baterie mai mica de 95 kwh, insa care poate merge conform datelor chiar si 810 km in mediu urban.

tesla model s dual motor 2023, productie model s, termen livrare model s vs dacia logan 3, autolatest, probleme dacia pitesti 2023

Un Tesla Model S Dual Motor poate atinge o autonomiea reala in afara orasului de 660 km fara alimentare, adica poti sa pleci de la Bucuresti si sa treci granita in Ungaria fara sa alimentezi!

Se pare ca noul BMW i7 xDrive60 electric merge doar 350 km iarna! Un 740d are o autonomie de peste 1.000 de km

BMW i7 xDrive60 autonomie reala, probleme BMW i7 xDrive60, baterie china, real range, test drive BMW i7 xDrive60, drive test, autolatest 2023

BMW i7 xDrive60 autonomie reala, probleme BMW i7 xDrive60, baterie china, real range, test drive BMW i7 xDrive60, drive test, autolatest 2023

BMW i7 xDrive60 autonomie reala, probleme BMW i7 xDrive60, baterie china, real range, test drive BMW i7 xDrive60, drive test, autolatest 2023

s s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

11 COMMENTS

  1. Nu că merge sub 450km ,dar nici nu poate să parcurgă nici 350 de km,este bine că nu au comunicat că merge sub 999 km ,jalnic pt cei ce îl cumpără să plătești 150.000 euro sa ai top technologie și să fie varza la capitolul alimentare electrică…doar este BMW😂😂😂😂

  2. Mi se pare de prost gust reclama în favoarea Tesla. Poate ca BMW merge doar 350 km iarna, nu contest dar nici Tesla ju merge 660 km iarna când pe fisa oficiala scrie 634 km. Cel mult 550 în condiții ideale, iar iarna cred ca vrea 480-500. Iar la nivel de dotări, confort BMW e mult superior. Părerea mea

    • Am vorbit cu un proprietar de tesla model y si l-am intrebat de autonomie. A spus ca vara trece lejer de 500 km, iarna 450-500 km, totul depinde de stilul de condus si de cat de racoare/cald vrei sa ai in masina, si mai ales de cat de frig e afara ( frigul reduce autonomia bateriei, treaba asta fiind valabila pentru orice masina electruca).
      Si ca interior…..cel putin modelul ala era bestial, iti venea sa te descalti inainte sa urci in ea.

  3. Îți place să mănânci kkt cu rablele de la Tesla,cele mai jalnice “mașini” că de fapt ele sunt niște smartphone-uri pe roți.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente