Mazda EZ-60 este pasul urmator in dezvoltarea marcii pe piata din China insa si pe cea din Europa, japonezii optand atat pentru o versiune 100% electrica cat si una PHEV care va avea cele mai mari vanzari.
Prima versiune este o mașină electrică clasică cu o baterie de tracțiune cu o capacitate de 80 kwh, cu care, conform optimistului ciclu de măsurare chinez CLTC, avand o autonomie de pana la 600 de kilometri cu o singură încărcare.
Alternativa este un hibrid plug-in cu o baterie LFP (litiu-fier-fosfat) de 31,7 kWh de la compania chineză CATL și un motor pe benzină de 1,5 litri cu aproximativ 70 de kilowați.
În acest caz, nu este o unitate Wankel Mazda cu piston rotativ, așa cum găsim în Mazda MX-30 R-EV mai mică, ci un concept clasic.
Și nici nu este un plug-in complet convențional, deoarece motorul de 1.5 litri este chinezesc si aici funcționează în primul rând ca un generator de electricitate, la fel ca în MX-30 R-EV menționat mai sus.
Motorul electric de pe puntea spate în sine are o putere de 188 kW.
Potrivit Mazda, această versiune poate parcurge până la 1.000 de kilometri cu o singura alimentare.
Changan Mazda, care s-a ocupat de dezvoltare, a echipat EZ-60 cu o punte spate multi-link și amortizoare reglabile electronic. Jantele sunt de 21 de inch si au anvelope 255/40.
SUV-ul în sine măsoară 4850 milimetri în lungime, 1935 mm în lățime și 1620 mm în înălțime.
Tehnic noua Mazda utilizeaza platforma si tehnica SUV-ului Deepal S07.