Ionity a anuntat ca reduce pretul la fiecare kwh cumparat in tarile in Occident pentru ca nu prea mai are clienti in ciuda promovarii electrificarii pietei auto.
Ionity este o companie subventionata de catre Uniunea Europeana si a demonstrat ca nu tine cont de toti cetatenii din UE pentru ca in tari de grad II precum Bulgaria si Romania nici macar nu exista.
Dubla masura aplicata cetatenilor din UE si proasta functionare a retelei a fortat Ionity sa reduca preturile, marele castigator fiind Tesla cu peste 14.000 de statii de incarcare din Europa.
In Romania Tesla urmeaza sa detina o retea de 6 hub-uri supercharger in principalele orase, amplasarea lor permitand traversarea tarii fara nici cea mai mica problema.
In plus fata de aceasta, la Tesla Supercharger incarci cu o viteza de 250 kw in timp ce viteza din reteaua Ionity este de maxim 100 de kw.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI