Putini din Europa stiu ca intreaga industrie auto urmeaza sa fie complet destabilizata din acest an cand toti cei mai importanti producatori de automobile din China au decis ca invazia incepe.
Pe lang MG Motors cel mai mare constructor de autobile din China, BYD a inceput sa exporte masiv in Europa cate 7.000 de automobile pe fiecare vas transportor detinut.
Este vorba de o serie de vapoare detinute chiar de catre BYD care ruleaza pe GPL pentru a avea emisii cat mai mici si un cost de asemenea mult inferior celor care functioneza pe pacura.
Numele sau este BYD EXPLORER NO.1 si deja este in drum spre Europa cu 7.700 de modele Seal, Dolphin si Tamg, toate masini 100% electrice.
Noua retea de transport detinuta de catre BYD reprezinta o scadere a termenelor de livrare pentru a permite o concurenta chiar si cu uzinele europenilor din Germania, Franta sau Spania.
In prezent se afla in constructie 7 asemenea vapoare detinute de catre BYD, vapoare care pot aduce saptamanal peste 53.000 de automobile, sau 212.000 lunar.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI
Pe când un test sail cu Explorer 1.0?
Niciodata…cara prea multe masini electrice 🙂
https://autolatest.ro/stiri/explozia-unei-masini-electrice-a-dus-la-distrugerea-unui-nave-transportoare-auto-si-a-2-800-de-automobile/
Va rog sa refaceti acest calcul “In prezent se afla in constructie 7 asemenea vapoare detinute de catre BYD, vapoare care pot aduce saptamanal peste 53.000 de automobile, sau 212.000 lunar.”
Este improbabil ca o ruta maritima China – Europa sa dureze 7 zile round trip .
Un vapor face 2 sapt dus si 2 sapt intors – in cel mai bun caz + timpi de incarcare si descarcare . De obicei un round trip dureaza 2 luni – 3 luni . 4- 6 voiaje pe an max / vapor este realist.
Prin urmare in articol calculul este 53 000 / luna si 212 000 / an
Se poate….insa esti sigur ca BYD are doar 7 asemenea vapoare? 🙂