Aceasta este destinata fanilor marcii din Europa taram care renunta incet dar sigur la motorizarile pe benzina. Faptul care este cel mai surprinzator este acela ca noul diesel nu va fi unul de origine Renault.
Francezii au deja in gama un dCI de trei litri si 230 CP, motor care ar putea sa fie modificat serios de Infiniti pentru a avea un rafinament mai bun. Puterea maxima a noului diesel de trei litri Infiniti este de 238 CP si 550 Nm.
Consumul mediu anuntat este de 9 litri pentru fiecare 100 de km parcursi, cifra care in realitate s-ar putea transforma in 10-11 litri deoarece masina are transmisie integrala permanenta si o greutate maxima de aproximativ 1.9 tone la gol.
Benzina vs Diesel Autolatest recomanda in continuare fanilor adevarati Infiniti sa achizitioneze masinile japoneze cu motorizari pe benzina deoarece cele doua propulsoare pe benzina de 3.7 litri V6 si 5.0 litri V8 sunt cele mai economice din intreaga industrie auto.
Ultimul test drive efectuat cu un Infiniti EX37 a scos la iveala faptul ca masina consuma in Bucuresti in medie 12.5 litri.
Marele V8 de cinci litri nu a scoat audienta deoarece in aceelasi oras mizer consumul mediul a fost de 18.5 litri, cifra mica pentru o asemenea cilindree si o putere maxima de 390 CP.