Acesta se doreste sa impulsioneze vanzarile marcii in Europa pe o nisa de piata dominata autoritar de acest model inca din anii 90. Pentru cei care nu stiu putem sa reamintim faptul ca Toyota RAV4 prima generatie a fost de fapt primul SUV compact dedicat celor care doresc o masina mica ca dimensiuni insa care sa beneficieze si de avantajele unei transmisii integrale.
Noul RAV4 2010 vine in fata clientilor sai cu o imagine putin schimbata, respectiv noi blocuri optice fata-spate cat si un interior mult mai bun calitativ decat cea a predecesorului sau.
Cea mai importanta noutate este echiparea masinii in premiera cu o transmisie automata si pentru motorizarea diesel D-4D de 2.2 litri. Acest propulsor are o putere maxima de 177 CP si ofera unul dintre cele mai bune compromisuri rafinament-peformante din segment.
In Germania un astfel de model costa incepand cu 34.450 euro insa daca se opteaza si pentru datori de lux precum tapiteria de piele sau sistemul de navigatie pretul poate sa ajunga chiar si in zona de 40.000 euro TVA inclus.
MA VOITURE A UN PROBLEME DE PRESSION ça ne tire pas enroulant