Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Incercari disperate ale francezilor de la Renault! Dupa esecul cu Arkana, Renault pregateste SUV-ul Rafale 2024

Se pare ca Renault se afla intr-o situatie nefasta in Europa dupa ce a pierdut piata din Rusia in 2022 cand uzinele sale au fost nationalizate.

Situatia financiara a lui Renault este discutabila daca tinem cont ca doar Dacia a afisay in Q1 din 2023 cresteri de vanzari in EU, si pentru a scapa din acest trend francezii vor sa dezvolte o noua clasa de masini SUV.

Renault Rafale, esec Renault Rafale, pret romania Renault Rafale, lista preturi pdf Renault Rafale, autolatest, drive test, test ro 2024

De fapt este vorbad de un crossover care se numeste Renault Rafale si care are platforma tehnica a lui Arcana, model vandut exclusiv cu motoare hybrid si celebra cutie multimodala cu 4 trepte gasita si pe Dacia Jogger.

Moskvich-412 AZLK “Elegant”, renault arkana copie Moskvich «Legend», renault captur moskvich, fabrica renault nationalizata, autolatest

Conform istoriei marcii, viitoru Renault Rafale are mari sanse sa fie un esec comercial pentru ca va avea un pret de vanzare mult peste imaginea de marca a lui Renault in Europa.

Renault Rafale, esec Renault Rafale, pret romania Renault Rafale, lista preturi pdf Renault Rafale, autolatest, drive test, test ro 2024

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

12 COMMENTS

  1. Nu va avea aceeași platformă precum Arkana, ci noua platforma a alianței Renault-Nissan, aceeași pusa si pe Austral, Espace, Qashqai.
    Va fi un SUV de dimensiuni mai mari față de Arkana.

  2. Lipsa de atractivitate pleacă de la motorizare. Puțini vor motoare de mașini de tuns iarba sub capota. Fac ditamai carapacea și pun un motor cît pumnul. Mizerabil. Stați să vedeți cite australuri o sa se vândă.

    • Absolut de acord, cu motoare de drujba nu vinzi masini de marimea asta. Eu zic ca se pierde si prin lipsa tractiunii integrale, aici castiga ei prin Duster, care e un hit. Am fost interesat de Austral, dar cand am vazut motorizarile nici nu am mai mers la test drive

  3. Arkana e-tech un esec? O masina care are consum de 4.2 in oras(Bucuresti) primavara si toamna iar in rest nu sare de 5.6 in oras? Austral e-tech, mult peste concurenta, infotaimentul face diferenta. Singurul dezavantaj este ca nu are tractiune integrala.

    • In nici un caz!
      Stim ca deranjeaza adevarul mai ales pentru fanii marcilor europene care nu stiu in general pe ce lume traiesc 🙂
      Tesla nu plateste presa auto in nici o tara, asa ca noi suntem doar obiectivi fata de restul publicatiilor auto….alea care publica comunicate de presa si atat!

    • Sa iti iei tu si astia de la autocersesc masina chinezeasca doar pentru ca e ieftina.
      Cifrele arata cat de bine vinde Renault, ori aveti impresia ca sunt facute din Clio si Captur?
      Nu toata lumea e saraca, nu mai traiti cu impresia asta, iar cand un GLB costa 68000€, GLC spre 80000, un Rafale de 40 este o alternativa ce va fi aleasa exact ca Arkana si Austral care se vand foarte bine, doar cei de la Autolatest nu o vad…nu ai cum sa o vezi cand faci publicitate si speri la clickbait pe informatii false.
      Platforma este una noua, ca si Austral, nu e platforma de Kadjar, dar na…cand diploma ta e de sudor, cum sa ai acces la informatii.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente