Intreaga presa auto tace cu desavarsire cand se aduce vorba de cel mai devastator incendiu auto din ultimele decenii, respectiv deja faimosul incendiu de la aeroportul din Luton.
Imediat dupa ce acesta a fost stins, pompierii si politia din UK au spus ca de vina este o masina diesel, un Ranger Rover care a luat foc dupa care intreaga parcare de 1.500 de automobile a fost TOPITA la propriu.
Atat politia cat si presa iubitoare de masini electrice au mentionat ca principalul vinovat este un Range Rover diesel, insa fara ca acesta sa spuna ca modelul in cazua este un Range Rover Hybrid PHEV care are o baterie cu Li-Ion montata sub scaunul soferului.
Nu motorul diesel a cauzat acest incendiu devastator, ci bateria cu Li-Ion a masinii Hybrid, masina care este considerata de toti fanii EV drept o masina electrica pentru ca are aceasta baterie.
Si ca sa intelegi mai bine, trebuie sa te uiti la aceste imagini sa vezi de unde a pornit incendiu, zona care nu are nici o legatura cu motorul diesel sau cu rezevorul de motorina:
In plus fata de acestea, in imaginile de mai jos se poate observa faptul ca intreaga structura a parcarii a fost topita de incendiu, foc care putea sa ajunga la aceasta temperatura doar daca era a unei masini electrice!
Benzina si motorina nu ard la aceste temperaturi care sa topeasca betonul, iar intensitatea si durata focului a fost cea tipica unei baterii cu Li-Ion gasita pe 99% dintre masinile electrice.
Intreaga poveste a incendiului de la Luton a masinilor electrice este descrisa cel mai bine mai jos:
6 masini electrice au luat foc cand se incarcau! Olandezii sunt socati de incendiul devastator
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI
