De fapt, noua motorizare era pana acum oferita doar pentru modelele cu preturi mari precum CX-5, insa de acum japonezii vand acest motor cu doar 24.000 euro pe gama Mazda 3 Sedan sau Hatch.
Fanii Mazda vor critica faptul ca aceasta versiune are doar 140 CP, insa realitatea este ca o Mazda 3 2.5 SKYACTIV-G 140 este fara discutii o masina cu un comportament premium pentru ca NU ESTE TURBO, NU ARE 3 PISTOANE si NU ARE O CLINDREE DE 999 CMC!
Motorul de 2.5 litri are un moment motor de 238 Nm, adica cam cat avea un diesel 1.5 dCi pe gama Dacia, respectiv masina va avea un comportament rutier foarte bun.
Viteza sa maxima este de 210 km/h, iar repriza de la 0-100 de km/h in doar 9.5 secunde.
Noul motor vine sa inlocuiasca si vechiul 2.0 X care era supraalimentat cu un compresor mecanic care avea costuri de mentenanta mult mai mari decat cele ale unei motorizari aspirate.
La aceelasi pret poti sa-ti cumperi o Skoda Octavia Essence 1.5 TSI care are un motor cu 4 pistoane insa care este turbo si are o cilindree mai mica de 1.5 litri, adica este cu 1.000 cmc inferior motorizarii Mazda.
Si acest lucru urmeaza sa fie observat in timp la capitolul fiabilitate!
Autolatest recomanda achizitia de masini de la Radacini Motors
Cumpara masina de AICI: https://radacini.ro/
Felicitări Mazda! Printre puținii constructori curajoși care adoptă soluții tehnice durabile si cu prestație la client excepționale.
Prin natura meseriei, iau contact zilnic cu mașini echipate cu motoare in 3 cilindri.
Pe langa faptul că sunt prost insonorizate, motoarele contribuie si ele la disconfortul general în timpul condusului.
Mașinile vechi, după 2010, cu 4 cilindri, sunt de preferat, după părerea mea!