Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

In plina era a motoarelor cu 3 pistoane Mazda ofera noul motor cu 4 cilindri aspirat pe Mazda 3 2.5 SKYACTIV-G 140 CP

De fapt, noua motorizare era pana acum oferita doar pentru modelele cu preturi mari precum CX-5, insa de acum japonezii vand acest motor cu doar 24.000 euro pe gama Mazda 3 Sedan sau Hatch.

Mazda 3 2.5 SKYACTIV-G 140 CP, test drive Mazda 3 2.5 SKYACTIV-G 140 CP, pret romania, consum real, 0-100, motoare 3 pistoane vs cele cu 4

Fanii Mazda vor critica faptul ca aceasta versiune are doar 140 CP, insa realitatea este ca o Mazda 3 2.5 SKYACTIV-G 140 este fara discutii o masina cu un comportament premium pentru ca NU ESTE TURBO, NU ARE 3 PISTOANE si NU ARE O CLINDREE DE 999 CMC!

Motorul de 2.5 litri are un moment motor de 238 Nm, adica cam cat avea un diesel 1.5 dCi pe gama Dacia, respectiv masina va avea un comportament rutier foarte bun.

Viteza sa maxima este de 210 km/h, iar repriza de la 0-100 de km/h in doar 9.5 secunde.

Noul motor vine sa inlocuiasca si vechiul 2.0 X care era supraalimentat cu un compresor mecanic care avea costuri de mentenanta mult mai mari decat cele ale unei motorizari aspirate.

Mazda 3 2.5 SKYACTIV-G 140 CP, test drive Mazda 3 2.5 SKYACTIV-G 140 CP, pret romania, consum real, 0-100, motoare 3 pistoane vs cele cu 4

La aceelasi pret poti sa-ti cumperi o Skoda Octavia Essence 1.5 TSI care are un motor cu 4 pistoane insa care este turbo si are o cilindree mai mica de 1.5 litri, adica este cu 1.000 cmc inferior motorizarii Mazda.

Si acest lucru urmeaza sa fie observat in timp la capitolul fiabilitate!

2.5 e-SKYACTIV G PY-VPS, mazda renunta la 2.0, cilindree mare mazda 2024, euro 7 2.5 e-SKYACTIV G PY-VPS, autolatest

Autolatest recomanda achizitia de masini de la Radacini Motors

Cumpara masina de AICI: https://radacini.ro/

Mazda CX-5 Homura 2023 motor 2.5 eSkyactiv G194 CP AWD MHEV, test drive, drive test premiera, autolatest, testeauto, consum real, at6 convertizor, cx-5 mhev review 2023, drive test cx5 mhev romania, consum real oras, i-eloop cx5 mhev, e skyactiv g194

Ci­lin­dree 2488 cc
Ale­zaj x cur­să 89×100 mm
Su­pa­pe pe ci­lin­dru 4
Pu­te­re ma­xi­mă 140 (103) CP (kW)
Pu­te­re ma­xi­mă 5000
Cu­plu ma­xim 238/3300 Nm/rpm
Ra­port de com­pre­sie 13.0:1
Ac­ce­le­ra­ție (0-100 km/h) 9.5 s
Vi­te­ză ma­xi­mă 209 km/h
Con­sum car­burant (Viteză foarte mare) 5.8 l/100km
Con­sum car­burant (Viteză mare) 4.9 l/100km
Con­sum car­burant (Viteză medie) 5.6 l/100km
Con­sum car­burant (Viteză mică) 7.9 l/100km
Con­sum car­burant (Combinat) 5.8 l/100km
Emi­sii CO2 (Viteză foarte mare) 131 g/km
Mazda 3 facelift 2024, motor 2.5 skyactiv g 2024, mazda 3 awd europa, mazda renunta la 2.0 skyactiv g 2024, autolatest

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

  1. Felicitări Mazda! Printre puținii constructori curajoși care adoptă soluții tehnice durabile si cu prestație la client excepționale.
    Prin natura meseriei, iau contact zilnic cu mașini echipate cu motoare in 3 cilindri.
    Pe langa faptul că sunt prost insonorizate, motoarele contribuie si ele la disconfortul general în timpul condusului.
    Mașinile vechi, după 2010, cu 4 cilindri, sunt de preferat, după părerea mea!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente