Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

In Anglia dezvoltatorii sunt obligati de lege sa faca toate locurile de parcare cu chargere EV

Incepand cu 1 ianuarie 2022 daca este dezvoltator in Marea Britanie trebuie sa construiesti proprietatea cu locuri de parcare conectate la reteaua electrica.

Adica, toate aceste locuri trebuie sa primeasca si un charger de minim 3-5 kw pentru a permite incarcarea unei masini electrice noaptea si pentru a elibera reteaua de chargere de putere din Regat.

statii de incarcare, parcare adp priza electrica, dezvoltatori parcari pentru ev, unde incarca masina ev, probleme, autolatest

In realitate vedem cum in UK exista peste 27.000 de chargere pentru masinile electrice, insa doar 5000 sunt de putere mare ( 7-22 kwh). Cele de 50+ kw sunt extrem de putine.

DE CE MASINA ELECTRICA ESTE PROBLEMATICA IN BUCURESTI?

In ciuda unei electrificari fortate a parcului auto din intreaga Uniune, Romania se afla cum era de asteptat pe ultima pozitie la capitolul chargere chiar si in Capitala.

Pe intreg teritoriul tarii se afla aproape 1.500 de chargere la un parc auto de peste 7 milioane de masini, iar in Bucuresti 70% din intreaga populatie traieste la bloc cu parcari la ADP.

Conform datelor in Bucuresti exista peste 1.6 milioane de masini plus inca 500.000 de masini care au alte numere in afara de cele locale, iar locurile de parcare sunt doar intr-un numar de 350.000!

statii de incarcare, parcare adp priza electrica, dezvoltatori parcari pentru ev, unde incarca masina ev, probleme, autolatest

Adica, peste 1.7 milioane de masini nu au unde sa parcheze zilnic!

La bloc nu poti detine o masina electrica pentru ca este imposibil sa te conectezi la reteaua electrica, blocurile fiind separate de reteaua de iluminat public, iar singurii care pot face ceva sunt proprietarii locurilor de parcare, respectiv primariile de sector si PMB.

statii de incarcare, parcare adp priza electrica, dezvoltatori parcari pentru ev, unde incarca masina ev, probleme, autolatest

Realitatea crunta este ca, chiar si daca am vrea si daca se gasesc bani nu se pot alimenta peste 300.000 de  masini electrice in aceelasi timp noaptea pentru ca reteaua nationala nu este capabila sa faca fata!

Si acest lucru este sesizabil vara cand romanii dau drumul la sistemul AC de acasa, momente in care reteaua este suprasolicitata si cedeaza complet.

Daca locuiesti la casa si in curtea personala poti sa-ti parchezi masina atunci masina electrica devine viabila! Insa doar atunci.

statii de incarcare, parcare adp priza electrica, dezvoltatori parcari pentru ev, unde incarca masina ev, probleme, autolatest

In Bucuresti exista peste 200.000 de rable in parcari!

„Sunt peste 200.000 de maşini care nu circulă în Bucureşti, dar pot fi găsite pe domeniul public cu prelate pe ele sau dezmembrate.

Aceste maşini nu se mişcă. Românul avea Dacia lui veche în 1994 şi s-a dus în Germania, şi-a luat un BMW pe 600 de mărci, a circulat cu ăla vreo trei ani şi după aia a apărut posibilitatea să-şi ia Cielo nou. Iar celelalte două au fost lăsate în parcare”.

Acum, având în vedere că la nivelul Capitalei sunt circa 1.100.000 de maşini, e greu de crezut că una din cinci maşini parcate este o rablă care nu se mişcă.

Dar în mod cert avem cel puţin una la zece maşini – le ştiţi şi voi, unele dintre ele sunt intrate deja în asfalt, altele sunt acoperite cu prelate de ani de zile, iar multe dintre ele au un carton cu un preţ pus în geam, dar de care nu s-a interesat nimeni, tot de ani de zile.

CITESTE MAI MULTE AICI!

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente