Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

In 2023 piata auto din Germania va avea o scadere cu 28% la capitolul vanzari de masini Hybrid si PHEV

Statul a anulat Rabla si Rabla Plus!

Conform celor de la VDA de la 1 ianuarie 2023 statul german nu mai ofera nici o reducere de tipul Rabla pentru masinile Hybrid si PHEV, lucru care va duce cu siguranta la scaderea drastica a vanzarilor.

rabla phev, rabla plus masini phev, ministerul mediului rabla 2023, autolatest, incompetnta ministerul mediului barna udmr, germania anuleaza programul rabla masini electrice, incentive germany car industry 2023

Acestia spun ca trebuie sa ne asteptam ca germanii sa cumpere cu pana la 28% mai putine masini PHEV, adica vanzarile urmeaza sa fie cu 250.00 de masini mai slabe fata de cele din anul 2022.

Tarile civilizate au inceput sa reduca gratuitatea de tipul Rabla Plus atat pentru masinile PHEV cat si pentru cele electice, solutie decisiva in anularea avantajelor masinilor PHEV si electrica fata de cele diesel sau pe benzina.

rabla phev, rabla plus masini phev, ministerul mediului rabla 2023, autolatest, incompetnta ministerul mediului barna udmr, germania anuleaza programul rabla masini electrice, incentive germany car industry 2023

Romania a ramas una dintre putinele tari din UE care are un Minister al Mediului care ofera SUMA EXORBITANTA DE 11.600 euro pentru masinile electrice noi, suma care ESTE PREA MARE mai ales ca ne uitam la preturile crescute artificial al masinilor EV in ultimele 6 luni pentru ca vanzatorii sa-si pastreze marja de profit.

Speram ca poate la anul Barna de la UDMR sa TAIE din acest program Rabla care din pacate saraceste bugetul la stat si nu creste numarul de masini noi vandute in Romania!

rabla phev, rabla plus masini phev, ministerul mediului rabla 2023, autolatest, incompetnta ministerul mediului barna udmr, germania anuleaza programul rabla masini electrice, incentive germany car industry 2023

VEZI CARE SUNT CIFRELE DE PE PIATA DIN GERMANIA:

In 2022, more than 832,000 new passenger plug-in cars were registered in Germany, compared to over 681,000 in 2021:

  • 100% electric: 470,559 – up 32% at 17.7% market share
  • PHEVs: 362,093 – up 11% at 13.7% market share
  • Total: 832,652 – up 22% at 31.4% market share

rabla phev, rabla plus masini phev, ministerul mediului rabla 2023, autolatest, incompetnta ministerul mediului barna udmr, germania anuleaza programul rabla masini electrice, incentive germany car industry 2023

VANZARI MASINI EV SI PHEV GERMANIA 2022

  • Volkswagen: 94067 – 63206 BEVs and 30861 PHEVs
  • Mercedes-Benz: 79553 – 25182 BEVs and 54371 PHEVs
  • Tesla: 69963 BEVs
  • BMW: 66556 – 23470 BEVs and 43086 PHEVs
  • Audi: 58094 – 28322 BEVs and 29772 PHEVs
  • Hyundai: 46210 – 32877 BEVs and 13333 PHEVs
  • SEAT: 39603 – 12595 BEVs and 27008 PHEVs
  • Opel: 38102 – 29297 BEVs and 8805 PHEVs
  • Ford: 34612 – 5790 BEVs and 28822 PHEVs
  • Kia: 31478 – 11456 BEVs and 20022 PHEVs
  • Renault: 31178 – 27858 BEVs and 3320 PHEVs
  • Fiat: 29911 BEVs
  • Peugeot: 23063 – 15371 BEVs and 7692 PHEVs
  • Skoda: 21462 – 12194 BEVs and 9268 PHEVs

rabla phev, rabla plus masini phev, ministerul mediului rabla 2023, autolatest, incompetnta ministerul mediului barna udmr, germania anuleaza programul rabla masini electrice, incentive germany car industry 2023

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

4 COMMENTS

  1. Mai lăsați vrăjeala, cale de întoarcere nu mai există, scrieți și voi niște articole mai serioase.
    Guvernul german se așteaptă la creșteri spectaculoase la vânzările de mașini electrice in anul 2023.

  2. Mașinile de tip phev pot avea un viitor; dar cele electrice sunt încă o mare minciuna. Tesla este considerata masina de unica folosință de către asigurători, mașinile chinezești electrice costa mai mult numai bateriile decât masina noua (vezi cazul suedezului care si-a lovit masina si a stricat bateriile)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente