Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Imagini oficiale in premiera cu noul Renault Austral 2022! Singurul motor este 1.33 TCe

Se pare ca sitemele de securitate si embargo a celor de la Renault au cedat cu desavarsire pentru ca acum putem sa prezentam in premiera primele imagini oficiale cu noul crossover Renault Austral 2022.

Masina a aparut intr-un review din Cehia in urma cu cateva ore, iar noi putem spune oficial ca vorbim de urmastul lui Kadjar fara a avea insa transmisia integrala.

lansare Renault Austral 2022, preturi Renault Austral, test drive Renault Austral, drive test, iamgini oficiale, autolatest, lansare romania

Sub capota exista doar motorul pe benzina MHEV 1.33 TCe care are fie 140 CP, fie 160 CP atat cu transmisie manuala sau una CVT cum vedem la gama Dacia Logan.

Cutia automata secventiala Getrag PowerShift EDC7 de provenienta germana nu se mai regaseste pe modelele Renault din acest an!

Acesta are se pare un consum mare de ulei care pe deasupra intra prin intermediul unor segmenti cu probleme direct in motor, detaliu care duce la distrugerea completa a motorului. Renault Romania prin sucursala sa Nissan a inlocuit motorizarea 1.2 TCe pe modelul problematic Juke insa acesta a cedat si a doua oara, moment in care clientul a facut o adresa la autoritati. “În trei ani, Renault i-a schimbat o dată motorul, dar situația nu a fost remediată nici cu motor nou. În final, Ganea s-a adresat Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), care a spus că reclamația sa este întemeiată. După decizia ANPC, grupul Renault-Nissan a răscumpărat mașina în luna iulie 2019. Ganea a primit atunci suma de 14.400 de euro pe autoturism, respectiv 89% din valoarea sa nouă.” Conform informațiilor oficiale furnizate de Renault, în România, au fost vândute, de la lansarea și până la scoaterea din producție a motorului, în intervalul 2012-2018, 10.458 de mașini, dintre care: 3.136 Dacia, 4.607 Renault și 2.715 Nissan, echipate cu motorul 1,2 TCe, în diferitele sale versiuni. “Grupul Renault precum și Nissan, prin reprezentantul lor oficial în România, respectiv Renault Commercial Roumanie, nu au realizat oferte financiare de despăgubire niciunui client posesor de vehicul echipat cu motoare de 1,2 litri TCe. Nu există dosare pe rolul instanțelor judecătorești în curs referitoare la această problematică. Procedura pare să fie legată de o problemă pe același motor, dar cauza de origine are legătură cu montarea unui dispozitiv GPL neautorizat”, arată Direcția Comunicare Groupe Renault România.

O mare supriza in gama francezilor este READUCEREA in prim plan a vechiului motor 1.2 TCe care se regasea pe vechile Captur si Clio, motor care a afisat grave probleme tehnice de unde si cele mai mari rechemari din istoria marcii Renault.

Acum, pe gama Renault Austral motorul 1.2 TCe va avea 130 CP si 230 Nm.

lansare Renault Austral 2022, preturi Renault Austral, test drive Renault Austral, drive test, iamgini oficiale, autolatest, lansare romania

Modelul are o lungime de 4.51 m, adica este cu 2 cm mai lung decat un mai vechi Kadjar fabricat impreuna cu Nissan Qashqai pe o platforma comuna!

lansare Renault Austral 2022, preturi Renault Austral, test drive Renault Austral, drive test, iamgini oficiale, autolatest, lansare romania

VEZI CARE SUNT PROBLEMELE MOTORULUI 1.2 TCE:

Acesta are se pare un consum mare de ulei care pe deasupra intra prin intermediul unor segmenti cu probleme direct in motor, detaliu care duce la distrugerea completa a motorului.

Renault Romania prin sucursala sa Nissan a inlocuit motorizarea 1.2 TCe pe modelul problematic Juke insa acesta a cedat si a doua oara, moment in care clientul a facut o adresa la autoritati.

“În trei ani, Renault i-a schimbat o dată motorul, dar situația nu a fost remediată nici cu motor nou. În final, Ganea s-a adresat Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), care a spus că reclamația sa este întemeiată.

După decizia ANPC, grupul Renault-Nissan a răscumpărat mașina în luna iulie 2019. Ganea a primit atunci suma de 14.400 de euro pe autoturism, respectiv 89% din valoarea sa nouă.”

Conform informațiilor oficiale furnizate de Renault, în România, au fost vândute, de la lansarea și până la scoaterea din producție a motorului, în intervalul 2012-2018, 10.458 de mașini, dintre care: 3.136 Dacia, 4.607 Renault și 2.715 Nissan, echipate cu motorul 1,2 TCe, în diferitele sale versiuni.

Acesta are se pare un consum mare de ulei care pe deasupra intra prin intermediul unor segmenti cu probleme direct in motor, detaliu care duce la distrugerea completa a motorului. Renault Romania prin sucursala sa Nissan a inlocuit motorizarea 1.2 TCe pe modelul problematic Juke insa acesta a cedat si a doua oara, moment in care clientul a facut o adresa la autoritati. “În trei ani, Renault i-a schimbat o dată motorul, dar situația nu a fost remediată nici cu motor nou. În final, Ganea s-a adresat Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), care a spus că reclamația sa este întemeiată. După decizia ANPC, grupul Renault-Nissan a răscumpărat mașina în luna iulie 2019. Ganea a primit atunci suma de 14.400 de euro pe autoturism, respectiv 89% din valoarea sa nouă.” Conform informațiilor oficiale furnizate de Renault, în România, au fost vândute, de la lansarea și până la scoaterea din producție a motorului, în intervalul 2012-2018, 10.458 de mașini, dintre care: 3.136 Dacia, 4.607 Renault și 2.715 Nissan, echipate cu motorul 1,2 TCe, în diferitele sale versiuni. “Grupul Renault precum și Nissan, prin reprezentantul lor oficial în România, respectiv Renault Commercial Roumanie, nu au realizat oferte financiare de despăgubire niciunui client posesor de vehicul echipat cu motoare de 1,2 litri TCe. Nu există dosare pe rolul instanțelor judecătorești în curs referitoare la această problematică. Procedura pare să fie legată de o problemă pe același motor, dar cauza de origine are legătură cu montarea unui dispozitiv GPL neautorizat”, arată Direcția Comunicare Groupe Renault România.

Grupul Renault precum și Nissan, prin reprezentantul lor oficial în România, respectiv Renault Commercial Roumanie, nu au realizat oferte financiare de despăgubire niciunui client posesor de vehicul echipat cu motoare de 1,2 litri TCe. Nu există dosare pe rolul instanțelor judecătorești în curs referitoare la această problematică.

Procedura pare să fie legată de o problemă pe același motor, dar cauza de origine are legătură cu montarea unui dispozitiv GPL neautorizat”, arată Direcția Comunicare Groupe Renault România.

s

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente