Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Imagini si date tehnice cu noua compacta sport KIA Ceed GT 2018

Puternicul motor T-GDi de 1.6 litri este disponibil cu transmisia manuală sau cu dubluambreiajÎn momentul lansării primelor modele cee’d GT și pro_ cee’d GT în 2013, acestea eraupropulsate de un motor nou dezvoltat de 1.6 litri T-GDi.


Cu o capacitate cilindrică redusă, cuun compresor turbo și un răspuns rapid la comenzile șoferului pe întreaga plajă de turații,noul motor reușea să definească capacitatea automobilului de a livra putere în orice condiții, fără efort. Noul Ceed GT păstrează această abordare, motorul de 1.6 litri T-GDi fiind îm-bunătățit pentru noul model.

Producând 204 CP la 6,000 rpm, motorul de 1.6 litri T-GDi continuă să ofere o accelerarefără efort și un cuplu accesibil ușor. Cuplul maxim al motorului de 265 Nm este disponibil peo plajă largă de turații, cuprinsă între 1,500 – 4,500 rpm.

Rezultatul este un motor carelivrează cea mai mare performanță posibilă în toate condițiile de rulare.Ceed GT este echipat în dotarea standard cu o transmisie manuală cu șase trepte de viteză.Ca răspuns la solicitările clienților europeni, pentru prima dată hatch-ul de performanță albrandului va fi disponibil și cu transmisia automată cu dublu ambreiaj și șapte trepte devitezăs.

Dezvoltată de Kia, transmisia cu dublu ambreiaj contribuie la creșterea atractivitățiimodelului Ceed GT, permițând schimbarea rapidă a vitezelor în mod automat sau manual,cu ajutorul padelelor montate în spatele volanului.

Informațiile privind accelerația și emisiile vor fi publicate aproape de data începerii comer-cializării în 2019, în așteptarea omologării către sfârșitul acestui an.

Sistemul Drive Mode Select – disponibil împreună cu transmisia cu dublu ambreiaj și șaptetrepte de viteză – permite șoferilor să-și personalizeze experiența de condus.

Schimbând între modurile Normal și Sport, sistemul Drive Mode Select reduce sau sporește nivelul efor-tului necesar pentru a manevra volanul și schimbă subtil caracterul sistemului de propulsie. Modul de rulare Normal maximizează potențialul pentru eficientizarea consumului de com-bustibil și oferă un efort mai mic la manevrarea direcției. Modul Sport îmbunătățește accel-erația și transmisia, permițând o accelerare maximă – atât de pe loc cât și în viteză – și adaptează direcția pentru a oferi un răspuns mai ferm la comenzile șoferilor.

De asemenea,modul Sport permite șoferilor să obțină maximul din puterea GT-ului, atinsă la 6.000 rpm,schimbând treptele de viteză la turații mai mari.

Motorul este prevăzut cu un generator de sunet electronic care oferă o notă în plus carac-terului puternic al GT-ului. De asemenea, a fost realizată o nouă țeavă de eșapament, mai sportive, cu adoptarea unor noi clapete de evacuare, ceea ce duce la îmbunătățirea sunetu-lui în timpul accelerării, dar asigură și faptul că automobilul rămâne discret și rafinat la viteze constante.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente