Design exterior: limbaj de design puternic, linii distinctive
Noul limbaj de design al mărcii BMW utilizează linii trasate cu precizie şi suprafeţe musculoase pentru a oferi noului BMW Seria 8 Cabriolet o aură distinctivă definită în egală măsură de calitatea sportivă şi eleganţa absolută.
Cu o lungime de 4.843 de milimetri, o lăţime de 1.902 milimetri şi o înălţime de 1.339 de milimetri, dar şi un ampatament de 2.822 de milimetri şi un ecartament de 1.619 milimetri (faţă) şi 1.642 de milimetri (spate), dimensiunile sale le egalează aproape cu exactitate pe cele ale BMW Seria 8 Coupé.
Caroseria realizează o formă extinsă dinamic, în special când acoperişul este coborât.
Datorită spoilerului frontal proeminent, partea din faţă a automobilului se bucură de o prezenţă sportivă, evidenţiată de prizele de aer largi. Acestea ies şi mai puternic în evidenţă la BMW M850i xDrive Cabriolet (ca echipare standard) şi BMW 840d xDrive Cabriolet (ca parte a pachetului M Sport opţional).
Farurile LED adaptive fac parte din configuraţia standard. Totodată, farurile BMW laser – disponibile opţional – cu luminare variabilă a drumului şi Selective Beam generează o rază de acţiune a fazei lungi de aproximativ 600 de metri. Liniile orizontale, blocurile optice care se extind mult în flancuri şi o a treia lumină de frână integrată în capota portbagajului contribuie la impresia lată şi joasă creată de partea spate.
Soft top extins cu operare complet electrică
Acoperişul rabatabil al noului BMW Seria 8 Cabriolet se evidenţiază prin designul cu masă redusă şi izolarea fonică excelentă. Când este ridicat, acoperişul conferă automobilului o siluetă asemănătoarea cu a unui coupé. Soft topul, care are culoarea neagră în echiparea standard, dar este disponibil şi cu efect Anthracite Silver ca opţiune, se deschide şi se închide complet automat şi la atingerea unui buton în doar 15 secunde.
Operarea extrem de silenţioasă a acoperişului poate fi activată atunci când automobilul se deplasează cu viteze de până la 50 km/h. Când este deschis, soft topul este strâns sub o husă a cărei structură a suprafeţei şi cusături care urmăresc acelaşi design cu panoul de instrumente şi ornamentele interioare ale panourilor laterale/uşilor.
Motor V8 pe benzină puternic, motor diesel, cu şase cilindri dispuşi în linie, eficient
Un motor de 4,4 litri, cu opt cilindri, din cea mai recentă generaţie infuzează noul BMW M850i xDrive Cabriolet cu o livrare impozantă a puterii, în timp ce acustica sa caracteristică oferă un impact suplimentar prin sistemul de evacuare sport M cu control prin clapete.
Tehnologia M Performance TwinPower Turbo a motorului include două turbocompresoare twin-scroll poziţionate în V-ul format de cele două rânduri de cilindri, injecţie directă High Precision, gestiune complet variabilă a supapelor VALVETRONIC şi control variabil al arborelui cu came Double-VANOS. Dezvoltând o putere maximă de 390 kW/530 CP şi un cuplu maxim de 750 Nm, motorul V8 accelerează BMW M850i xDrive Cabriolet de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde.
Noul BMW 840d xDrive Cabriolet beneficiază de un tip de motor pe care nici un alt automobil din segmentul său nu îl oferă – un propulsor diesel de 3,0 litri, cu şase cilindri dispuşi în linie. Tehnologia BMW TwinPower Turbo a motorului cuprinde supraalimentare cu două turbine şi injecţie directă common-rail cu piezoinjectoare.
Puterea maximă de 235 kW/320 CP şi cuplul maxim de 680 Nm încurajează, în egală măsură, o călătorie relaxată la turaţii reduse şi acceleraţii în reprize puternice (acompaniate de acustica fascinantă a sistemului de evacuare sport specific modelului). BMW 840d xDrive Cabriolet accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,2 secunde.