Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Iarna toate masinile Dacia Spring au o autonomie in medie de 100 km! Costul cu alimentarea a ajuns deja la 45 lei/100 de km

Una dintre cele mai mari probleme ale masinii chinezesti Dacia Logan, sau Dongfen 2018 este autonomia scazuta in sezonul rece.

dacia spring autonomie iarna, pret kw iarna acasa, plafonare factura curent masina ev autolatest, range real dacia spring iarna, 25 kwh baterie spring, probleme dacia spring iarna, real range winter dacia spring, china battery dacia spring

Tehnic, gama Dacia Spring are un acumulator cu o capacitate de 26.8kwh din care doar 25.0 sunt utilizabili, iar daca masina consuma 25 de kwh la 100 de km atunci poate merge doar 100 de km.

Conform GreenNCAP masina celor de la Dacia consuma in sezonul rece 22.5 kwh, adica poate merge undeva la 115 km cu o singura alimentatre, adica undeva sub 98 de km in realitate pentru ca nici un sofer nu merge cu masina EV pana la ZERO RANGE.

dacia spring autonomie iarna, pret kw iarna acasa, plafonare factura curent masina ev autolatest, range real dacia spring iarna, 25 kwh baterie spring, probleme dacia spring iarna, real range winter dacia spring, china battery dacia spring

EVDatabase spune ca iarna un Spring poate consuma chiar si 30 de kwh, in special cand mergi pe autostrada.

Degradarea bateriei este o alta mare problema a lui Spring mai ales ca vorbim de un produs Made in China care va avea o perioada de viata redusa la jumatate fata de ceea ce vedem la europeni sau americani.

Astfel, in decurs de cativa ani o Dacia Spring va avea sanse sa mearga CU UN PLIN doar 60 sau 70 de km, adica nici macar pana la munca si inapoi intr-un oras cum este Bucurestiul.

dacia spring autonomie iarna, pret kw iarna acasa, plafonare factura curent masina ev autolatest, range real dacia spring iarna, 25 kwh baterie spring, probleme dacia spring iarna, real range winter dacia spring, china battery dacia spring

ELECTRICUL SPRING ESTE MAI COSTISITOR DECAT UN LOGAN 1.5 DCI!

O alta mare problema despre care fanii EV nu vorbesc este cresterea pretului la energia electrica casnica, acum toti romanii cu masini electrice platind cel mai putin 2 lei pe fiecare kw pentru ca depasesc limita de 255 kw lunar cu reducere din partea statului.

E-ON Drive, dacia spring ungaria, spring E-ON Drive, oferta E-ON Drive, pret kwh, test E-ON Drive, autolatest, pret curent 2023

Dacă luăm în calcul un consum „rotund” de 22.5 kWh și un preț mediu al curentului electric de, să spunem, 2 lei/kWh, înseamnă că 100 km parcurși cu Dacia Spring ajung să coste aproximativ 45 de lei.

probleme Daciei Spring, autonomie iarna Daciei Spring, range iarna Daciei Spring, winter range Daciei Spring, autolatest Daciei Spring, test drive, drive test iarna Daciei Spring, consum kw iarna Daciei Spring

Astăzi, motorina standard are un pret la pompa de  7.91 lei/l, calculand echivalentul consumului Daciei Spring, rezultă 5,58 l/100 de motorină. Si aici nu trebuie sa uitam ca o banala Dacia Logan I 1.5 dCI 85 CP consuma iarna in Bucuresti in medie doar 6.5 litri de motorina, adica doar 51.4 lei pentru fiecare 100 de km.

probleme Daciei Spring, autonomie iarna Daciei Spring, range iarna Daciei Spring, winter range Daciei Spring, autolatest Daciei Spring, test drive, drive test iarna Daciei Spring, consum kw iarna Daciei Spring

Supriza vine insa din partea celor care merg cu un Logan 1.4 MPI pe GPL care au un consum mediu iarna in Bucuresti de 9 litri la 100 de km, consum care se traduce printr-un cost la pompa de GPL doar de 35.9 lei pentru fiecare 100 de km, adica un cost cu 10 lei mai mic in comparatie cu cel care merge cu o Dacia Spring!

Autonomia reala in sezonul rece a Daciei Spring este chiar mai mica de 90 km

s s s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

21 COMMENTS

  1. Diferență de 10 lei fara de o mașină pe benzina care consumă mediu 6,5%
    Și fac comparația cu Focus din 99 care am cumparat-o cu 900 euro și am mai băgat în ea 1000 euro schimbat distribuție, amortizoare etc cumpărat anvelope iarnă vara, și în 3 ani am făcut 100.000 km

    • Am și eu un șpring și acum am dat în judecata producătorul pt ca asa ceva nici mort nu vreau sa mai aud de ea. Este o RABLA!! Sa ma cac in ea asta nu o pot masina. Are autonomie de 123km acum iarna, am spalato cu jet și a sărit bucata din bara, a plouat și se stingea bordul iar la service au zis ca de la condens sibcand trece un tir pe lângă tine te arunca în șanț ea având 300kg.

  2. Dacia nu a fost niciodată o mașină buna.acum că este făcută de chinezi imaginativă unde sa ajuns.este ceva gen de unică folosință fericiți posesori nu știu ce i așteaptă când va trebui sa înlocuiască acumulatorul.valoarea acumulatorului va depăși valoarea mașini și punct.

  3. Eu am un spring de un an deja și pot spune că cea mai mică autonomie a fost 134 kilometri la temperaturi de -15 grade.consumul mediu afișat în bord este de 15,8 kw.deci nu e chiar așa cum spune lumea….mai ales că prețul plătit pt un kvh este 0,7 cu contract la hidroelectrica 😁

  4. Iar rostogoliti prostiile alea de cifre aberante aparute peste tot si nici macar nu precizati in ce conditii sunt obtinute,daca nu cumva sunt din burta(cum era si antireclama la Logan cand a aparut prin 2004-2005 ,facuta de nemti de frica ca le falimentraza industria auto masina de 5000€).Am Spring si nu am de ce sa mint ca nu am procent din vanzari…Iarna trecuta,luat de nou in Noiembrie 2021, deci deja cu medie mare de consum pt cei cativa km facuti de dealer si pe traseu(incarcat/descarcat prin porturi,etc) am avut media de 15kwh/100km in oras,folosind incalzirea.Vara am ajuns la 9 folosind ACul fara resetare si acum ca abia a venit frigul sunt la 10,5 desi folosesc si AC pt dezaburire si incalzire de cel putin 2 luni.Nu aveam de ce sa fac economie la 0,7 lei/kw la Hidroelectrica.Deci max 12Lei/100Km iarna.Nu zic ca nu se poate atinge consum de 22 dar poate cu caldura si viteza la max,pe autostrada.Asa si acel diesel dat ca exemplu nu vede consum de 6,5 in oras sau pe autostrada cum nu sunt eu popa.Sub 10 nu ia nici o masina iarna ,cat de mica ar fi,ca se face media cu primele 30 min pana se incalzeste cand consuma intre 15 si 20 L/100 km.Deci la 8 Lei cat ajunsese ar fi 80 Lei/100 km.Se compara cu 12 Lei ?Ce vedeti voi ,acel 6.5 e media cu vara si drum extraurban,adica DN (mers la viteze de consum min).Am avut Logan si Solenta pe benzina ,Duster si Megane cu acel 1,5 DCI si alte masini chiar si mici(Polo 1,4 benzina si Peugeot 206 cam tot asa parca).Stiu ce vb.Consum de 6, 5 poate doar vara,fara AC si traseu mixt.F putine, din cele f recente, pot scadea spre 4,5-5 si doar vara.Am acum si un Suzuki Ignis 1.2 benzina si mai mult pt mers la serv pe DN (nu autostrada) si am 5,5 consum minim (media vara de fapt),cum merg eu frumos(si e si mild hibrid).Si vb prostii legat si de consumul casei.Folosesc zilnic Springul in oras(dus copil la scoala,cumparaturi,etc) si am casa si nu depasesc 250 kw consum,acu cand e ziua mica (si mai ma si incalzesc electric pe alocuri,am stalpisori de curte,doua masini de spalat rufe,etc).Acu ca sunt unii prosti care stau cu toate cele aprinse peste tot e treaba lor.Eu vb de o utilizare de oameni normali,rationala…nu de risipa.In concluzie ascultati ce spun proprietarii nu stirile fabricate !

  5. La Hidroelectrica pretul pe kw este de 0,68lei deci dacă incari masina acasa 30kw x 0,68lei =20,4 lei la 100km parcurși,iar la masina pe motorina in oras consumul este de 5l la 100km in cel mai buc caz deci 5l x8 lei=40lei, asa trebuie făcut calculul

  6. Vezi ca dedeman are 1.3lei / kwh, iar la priza acasa cum suntem multi cu electrice la hidroelectrica, este cam 0.7 lei / kwh. Deci 22.5 cum zici tu X 0.7 = 15.75. Nici cu gpl ul tau nu ai cum sa iesi atat.
    Eu inteleg ca ai reclama platita de la astia cu gpl dar cazi in penibil . Toti care au electrice stiu care este adevarul iar cei care vor sa is icumpere se intereseaza la cei care au .
    Pune costurile de intretinere la o termica cu cele la o electrica si tot nu ai cum sa compari.

  7. Revin, mai am un mercedes c class 2019 cu motor 1.6 cm³ și are un consultant de 4,8 litri motorina mixtul. Deci … Ca și preț a fost 26000 euro pt ca nu a fost full option,adică a avut doar ce are Logan varianta Fuller poate chiar mai mult metanul. Asta este o trotineta cu 0,3 stele teste pt siguranta iar metanul 5 stele. Nu va luați asa ceva și nu mai puneți botul cu tranziția la verde pt ca trebuie sa facă tranziția americanii cu motoarele de 8000 cm³ nu noi cu cele de 2000cm³. Vreau sa iau tot un mercedes nou pt ca asta îmi este rușine sa merg cu ea pe strada. Jaf!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente