Cei de la Hyundai au inteles ca pentru a avea succes pe pietele din SUA si Europa trebuie sa dezvolte un SUV extrem de spatios cu 7 locuri care trebuie sa devina nava amiral a marcii.
De fapt, in 2024 pe piata din Europa cat si pe cea din SUA nu prea mai existe modele monovolum traditionale, majoritatea constructorilor convertind dubite comercial in MPV-uri si aici amintim Mercedes Clasa V sau VW Transporter Multivan.
In aceasta situatie noul Hyundai Santa Fe vine sa reprezinte un urmas al lui Santa Fe iubit in Romania insa si pentru cei care pana acum doreau sa-si cumpere un Hyundai H1 cu 8 locuri fabricat impreuna cu Mitsubishi.
Noul Hyundai Santa Fe 2024 are o caroserie masiva pentru ca ofera 7 locuri si un tren de rulare setat sa fie execeptional atat in SUA cat si in Europa.
Sub capota se gaseste motorizarea HYBRID de 1.6 litri de 230 CP, sau cea PHEV de 260 CP, ambele oferite cu transmisia automata clasica AT6 cu convertizor de cuplu.
FISA TEHNICA:
- Engine Gamma III 1.6T GDI HEV (6AT)/Gamma III 1.6T GDI PHEV (6AT)
- Power 195 kW (265 HP)/169 kW (230 HP)
- max. torque 265 Nm
- L/W/H 4830/1900/1720 mm
- Curb weight 2225/2295 kg
- Trunk 725 l
- 0-100 km/h 9.5/9.1 s
- Maximum speed 190 km/h
- Tires 235/60 R 18, 255/45 R 20, 255/45 R 21
- Price approx. 60,000 euros
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania:
Donează prin Patreon AICI