Si cand spunem asta ne uitam putin la puterile motoarelor afisate de concurenta si vedem ca acest model este cu adevarat unul demn de luat in seama.
Sub capota masina celor de la Hyundai are motorizarea 1.6 TGDI cu 4 cilindri in linie turbo de 198 CP, motor testat de noi pe gama Kia Ceed GT in urma cu doi ani.
Fata de masinile concurentei europene modelul Hyundai Kona N Line 1.6 T-GDI 4×4 DCT ramane unul de top pentru ca poate sa fie cumparat si cu o transmisie integrala 4×4 special setata sa functioneze cu transmisia 7DCT.
Si daca nu stiati, exista si o Kona N mult mai puternica care are motorizare 2.0 TGDI de 280 CP. Viteza maxima este de 210 km/h, iar repriza de la 0-100 de km/h este atinsa in doar 8.1 secunde.
Din pacate in Romania versiunea sport Hyundai Kona N Line 1.6 T-GDI 4×4 DCT nu se mai comercializeaza in ciuda faptului ca in intreaga Europa inca exista aceasta motorizare de aprape 200 CP in oferta.