Motoarele – unul diesel si unul pe benzină – impun noi standarde ale rafinamentului si economiei de combustibil în clasa SUV compactă, permitând clientilor europeni să păstreze nivelul emisiilor scăzut si să beneficieze concomitent de stilul, confortul si caracterul practic pe care le pune la dispozitie modelul ix35. Noile motorizări urmează a fi disponibile în România începând cu prima parte a anului 2011. Motorul diesel UII 1.7 litri VGT turbo livrează 115 CP la 4.000 rpm si generează un cuplu de 260 Nm.
Reprezintă cel mai recent produs dezvoltat la centrul de excelentă Hyundai din Germania si va fi construit la fabrica Hyundai din Slovacia, alături de modelul ix35. Dotat cu noul motor diesel, transmisie manuală în sase trepte si tehnologia Blue DriveTM, ix35 Blue dezvoltă emisii de numai 135 g/km – un record în segmentul SUV de clasă C si atrage o economie impresionanta de combustibil, până la un consum de numai 5,2 l/100 km. Noul motor pe benzină, Gamma 1.6 GDI, reuseste să atingă trei obiective aparent incompatibile: reducerea emisiilor, cresterea puterii si îmbunătătirea consumului de combustibil.
Unitatea Gamma livrează 135 CP la 6.300 rpm si generează un cuplu de 164 Nm. Instalat pe versiunea ix35 Blue si asociat unei transmisii manuale în sase trepte, emisiile CO2 si consumul de combustibil înregistrează valori de 149 g/km si respectiv 6,4 l/ 100km. Ambele motorizări vor fi disponibile pe versiunile non-Blue, cu emisii CO2 de 139 g/km si 158 g/km si un consum de 5.3 l/ 100km si 6,8 l/ 100km pentru versiunea diesel si respectiv cea pe benzină.