Hyundai Kona a primit recent pentru anumite piete un amplu facelift exterior.
Acum vedem in premiera cum cei de la Hyundai au modificat elegant optica masinii la capitolul design exterior.
Pentru piata din SUA masina are standard motorizarea 2.0 GDI de 147 CP si cutie 7DCT, insa motorul de top vandut si in Romania este 1.6 TGOI de 195 CP.
Pentru cei care iubesc modelele ECO exista si Kona EV cu acumulatorul mare de 64 kwh care anunta fara doar si poate una dintre cele mai mari autonomii reale.
Si pentru a intelege mai bine cat de importanta este Kona pentru Hyundai marca are de acum si o versiune sport Kona N Line care aduce un nou tren de rulare si un interior cu scaune sport.
MOTORIZARE SURPRINZATOARE PENTRU UN CROSSOVER
In urma cu ceva vreme, VW a anuntat ca T-Roc urmeaza sa primeasca o versiune de top, pentru ca germanii nu prea au nici o masina capabila a concura cu acest Hyundai Kona.
Inca din primii km observam faptul ca modelul are sub capota o motorizare extrem de puternica pentru un asemenea model, respectiv un propuslor 1.6 T-GDI cu o putere maxima de 177 CP.
Momentul motor dezvoltat este de 265 Nm si este oferit incepand cu o turatie de 1.500 rpm. Surpriza este ca motorul lui Hyundai ofera acest cuplu pe o plaja de turatii destul de mare, care duce automat la un comportament rutier surprinzator de sportiv.
COMPORTAMENT RUTIER PENTRU KONA DE 177 CP
Asa cum spuneam mai sus, aceasta masina se prezinta clientilor sai drept un hot-crossover, pentru ca are o putere maxima aproape de 200 CP si o transmisie integrala 4WD extrem de dinamica in comportament.
Pe sosea, in modul normal, noul Kona 1.6 T-GDI se conduce fara prea mari probleme, pentru ca transmisia secventiala 7DCT ofera un comportament fara riscuri.
Citeste testul nostru cu cea mai sportiva Kona AICI!