Adica vedem cum guvernarea PNL nu reuseste sa fortele CNAIR care are un nou boss, Mariana Ionita sa continue lucrarile la principalele autostrazi ale Romanieie.
Specialistii spuneau ca inca de la acum o luna antreprenorii aproape au incetat lucrarile la autostrazile din Romania, coorodonate si platite de CNAIR.
În clasamentul constructorilor de autostrăzi urmează orădenii de la Trameco, cu un progres de un punct procentual pe mini-lotul Biharia – Borș din Autostrada Transilvania în a doua lună a anului.
Restul constructorilor au raportat progrese foarte mici, în timp ce italienii de la Tirrena Scavi nu au mai raportat niciun avans pe tronsonul 1 din Drumul Expres Craiova – Pitești de mai bine de patru luni.
Mai mult, pe două șantiere se pare că lucrările au regresat. Mai exact, pe lotul Râșnov – Cristian din Autostrada Comarnic – Brașov, stadiul lucrărilor a scăzut la 18,58% în februarie, față de 18,94% în ianuarie.
Reprezentanții CNAIR ne-au precizat că pe acest șantier e mai degrabă stagnare și că cifrele urmează să fie reglate la următoarele raportări.
Cu asemenea viteza si pandemia de COVID trebuie sa ne asteptam la finalizarea unor lucrari chiar si peste 2 ani fata de termenul propus!
Momentan guvernarea PNL nu reuseste sa puna osul la treaba la capitolul infrastructura!