Se pare ca pana si presa auto din Germania a realizat ca nu mai este bine sa recomanzi un produs premium doar cu numelele in detrimenul unor marci realativ noi pe piata mult mai bune
Exemplul de fata este cel al celebrei anvelope Michelin Crossclimate 2 mult ludate de presa auto din Romania, anvelopa cu nume si pret premium care in realitate este un esec din toate punctele de vedere.
Si nu o spunem noi, ci chiar jurnalistii de la AutoBild care au testat 15 cele mai raspandite anvelope AllSeason din UE si au descoperit faptul ca Michelin insa si Continetal au produse de o calitate discutabila, insa cu siguranta cel mai mare pret de achizitie.
In testul celor de la AutoBild Germania cea mai buna anvelopa allseason este cea a americanilor Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 care reuseste sa fie buna atat pe uscat cand este vara cat si pe zapada iarna, locul secund fiind ocupat de anvelopa Vredestein Quatrac putin vazuta la vanzare in Romania.
Pe ultimul loc pe podium se afla anvelopa Hankook Kinergy 4S² care reuseste sa fie extrem de ieftina, insa si extrem de eficienta atat pe ud cat si pe uscat.
MICHELIN SI CONTINENTAL AU ANVELOPE SLABE!
Atat mult laudata anvelopa “minune” Michelin Crossclimate 2 cat si cea germana Continental AllSeason Contact fabricata la Timisoara nu reuesesc in testele AutoBild decat pozitii slabe pentru ca aceste anvelope sunt SLABE din toate punctele de vedere.
La Michelin Crossclimate 2 germanii spun ca aceasta are un grad de uzura dublu fata de cel al unei anvelope Nexen care are o perioada de viata de peste 72.000 de km fata de cei 43.000 de km la Michelin.
Continental AllSeason Contact (91 V) are mari probleme la franare pe uscat, are un grad de uzura la fel de rapid cu cel al lui Michelin si sufera serios la stabilitatea pe viraje.