Acest lucru este posibil datorită arcurilor și amortizoarelor speciale KONI, cu tehnologie FSD
(Frequency Selective Damping), care sunt utilizate în șasiul GSe.
În funcție de situație, condițiile suprafeței de rulare și stilul de conducere, această tehnologie permite caracteristici de amortizare diferite pentru o rulare confortabilă la frecvențe înalte – adică, la impacturi scurte, cum ar fi pe pavele sau pe un capac de canal – precum și pentru un stil de conducere sportiv și ambițios, cu un contact mai direct cu drumul, la frecvențe joase.
Modelele de top reacționează mai repede și mai direct la orice comandă a șoferului și, așa cum este tipic pentru Opel, rămân stabile la frânare, pe viraje și la viteze mari pe autostradă. „Amortizoarele au o supapă suplimentară și un al doilea circuit hidraulic“, explică inginerul.
„Astfel, vehiculul este mai confortabil și sportiv la rulare, în funcție de deschiderea sau închiderea supapei. GSe înseamnă ‘Grand Sport electric’ – comportament sportiv la rulare cu cea mai recentă tehnologie plug-in hybrid. Implicarea la volan nu a fost niciodată atât de inteligentă!“.
Dezvoltarea ulterioară a șasiului și direcției nu s-a limitat doar la modelele GSe. Bineînțeles, toate variantele Grandland beneficiază de optimizări, amortizoarele și direcția fiind, de asemenea, reajustate.
Inginerii au mărit și forța de amortizare în intervalul de viteză scăzută a pistonului și au redus-o în intervalul de viteză medie și mare, pentru confort maxim chiar și atunci când se confruntă cu drumuri denivelate. Datorită acestor ajustări, Grandland se conduce într-un mod echilibrat, fermși confortabil.