Dacia Duster a devenit pentru marca franceza una dintre cele mai profitabile modele din Europa, gama Duster ajuns sa fie vanduta cu aproape 35.000 euro TVA inclus.
In urma cu cateva zile un anume carosier a prezentat mult promovatul model Dacia Duster Pick-up facelift 2023, o masina comerciala care din pacate este un esec comercial.
De fapt, gama Dacia Duster Pick-up realizata de acest carosier a castigat doar un contract bun cu cei de la Petrom pentru a produce acest micut Duster cu bena, masina care a fost lansata publicului in anul 2020 si care pana in prezent a demonstrat ca este un esec comercial pe toata linia.
Pe soselele din Romania nu vedem acest Dacia Duster Pick-up, aici singurele masini cu adevarat apreciate fiind vechiul Dacia Pick-Up “papuc” bazat pe Dacia 1310 si extrem de versatilul Logan Pick-Up din 2009.
De atunci si pana in prezent, marca Dacia a disparut complet din segmentul pick-ul pentru ca nu a dorit sa aduca din America Latina versiunea Duster I Oroch care era un pick-up cu patru portiere, iar acest Dacia Duster Pick-up construit de un carosier din afara uzinei Dacia de la Mioveni este doar o masina realizata pentru cerintele Petrom.
Acesta este si motivul pentru care Dacia Duster Pick-up 2023 nu se vede pe sosele, pretul de peste 25.000 de euro fiind la randul sau unul prohibitiv daca cu aceeasi suma poti sa-ti cumperi cu doar 3 ani vechime si 60.000 de km un Isuzu D-Max sau Mitsubishi L200, masini cu adevarat pick-up.
In prezent un asemenea model cu motorul 1.5 dCi se vinde cu un pret exorbitant de aproape 35.000 euro cu toate taxele inclus, pret pentru care deja poti sa-ti cumperi un Isuzu D-Max NOU care se vinde in Romania cu 31.800 euro TVA inclus.
In urma cu trei ani aceasta masina se vindea in Romania cu un pret de 22.500 euro, iar acum dupa un facelift ajunge sa fie vandut cu aproape 35.000 euro, cresterea reala fiind de 12.500 euro!
Dacia Duster Pick-Up/Duster Oroch primeste motorul 1.33 TCe de 170 CP