Putin romani stiu ca in Germania sunt cateva companii serioase care au inceput de cativa ani sa modifice serios masinile diesel de generatie mai veche.
Dintr-un diesel Euro 2 sau 3 se poate face extrem de usor un diesel Euro 5 pentru ca masina primeste un soft nou si un DPF in plus fata de catalizatorul masinii OE.
Marea surpriza este ca germanii au inceput sa modifice oficial cu normative TUV si Dekra motoarele diesel Euro 5, acestea fiind convertite in motoare diesel Euro 6.
Astfel, pentru o suma destul de mare motorul primeste pe langa un SCR si un sistem AdBlue cu redezvor special care injecteaza ureea intr-un DPF special. Pe scurt, vorbim de modificarea unui diesel Euro 5 simplu intr-un diesel Euro 6 Temp A si Temp B care poate trece orice test de noxe.
Germanii fac aceasta conversie pentru ca pur si simplu nu vor sa renunte la masinile lor diesel care sunt de cele mai multe ori puternice, si in egala masura extrem de economice.
Aceste conversii sunt autorizarea de catre TUV in Germania, adica sunt legale si pot circula in orice tara din UE cu noua norma Euro 6.
With a conversion. In addition to a software update, this primarily refers to the hardware retrofitting of older diesels with an SCR system with urea solution . The costs for this are around 3.000 to 3500 euros.