AutoBild Germania a testat 32 de anvelope noi all season care trebuie sa fie o solutie pentru tarile din Europa.
Dimensiunea testata de catre germani este 225/50 R 17, iar rezultatele sunt extrem de interesante pentru fanii marcilor de anvelope premium franceze.
Testarea a inceput cu o franare de urgenta de la 100 de km/h atat pe uscat cat si pe o rampa cu asfaltul umed. A urmat un test greu pe zapada in Finlanda unde anvelopele au vazut atat zapada cat si gheata si celebra zapada black ace!
In urma acestor teste germanii claseaza pe prima pozitia anvelopa Goodyear Vector 4Seasons Gen3 (98 W) care a primit note maxime atat pe usca, ud cat si la franarea pe zapada.
Locul secund este ocupat de anvelopa germana fabricata la Timisoara, Continental AllSeason Contact (98 V), urmata la o distanta mica de anvelopa coreeana Hankook Kinergy 4S² (98 V) care are un pret mult mai mic de achizitie.
Locul patru este ocupat de catre anvelopa Vredestein Quatrac Pro (98 V), producator specialist pe zonele ude. Pe cinci se afla Falken EuroAll Season AS 210 (98 V) , iar pe sase a fost clasata anvelopa de top Nokian Seasonproof (98 V) 2021.
MICHELIN PIERDE COMPLET!
De fapt cand ne uitam la anvelopa Michlin CrossClimate vedem ca francezii au cea mai scumpa anvelopa de pe piata si se claseaza mult in urma unor marci precum GoodYear, Nokian sau Falken.
Vedeta francezilor CrossClimate2 este un esec complet pe suprafetele umede care sunt extrem de importante pentru o anvelopa all season.
AutoBild NU RECOMANDA cumpararea anvelopei all season Michelin CrossClimate 2 pentru ca nu ofera un randament corespunzator!