Cea mai importanta compacta a celor de la Stellantis din Europa a primit in premiera noua motorizare full hybrid a marcii.
Este vorba de motorul 1.2 PureTech cu distributie pe lant si cutie electrificata Punch e-DCS6, sistem care deja a fost testat de noi pe gama 3008 Hybrid 2024.
Cu o caroserie mult mai usoara, noul Peugeot 308 1.2 Hybrid 136 CP 2024 devine o problema pentru Toyota Corolla care din pacate inca utilizeaza motoarele 1.8 aspirate de 98 CP, sistemul francezilor avand reprize mult mai bune.
Cu un rezevor de 55 litri noul Peugeot 308 1.2 Hybrid 136 CP are mari sanse sa afiseze o autonomie de peste 1.000 km, motorul de fata devenind o solutie pentru gama diesel 1.5 BlueHDI care urmeaza sa iasa din productie.
Tot pe acest noul 308 urmeaza ca Stellantis sa ofere si un sistem full hybrid 1.6 PureTech e-DCS7 de 198 CP, sistem care deja este montat pe noua generatie Peugeot 3008 2024.
Cumpara masina cu livrare pe loc la concesionarul Eurial Pantelimon.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI