Foat 500e a fost un esec comercial inca de acum patru ani cand a fost prezentat presei din Europa, micuta masina a italienilor fiind prea scumpa pentru tot ceea ce putea sa ofere.
In 2020 un Fiat 500e cu dotari ajungea sa fie vandut mai scump decat o Skoda Octavia, si vanzarile aveau sa arate esecul real al masinii electrice.
Acum in 2024, conform presei din Italia productia lui 500 electric a fost oprita, in locul sau urmand sa fie produs un 500 pe benzina cu noul motor FireFly GSE Turbo.
Din pacate pentru Fiat uzina de motoare Fiat din Polonia nu mai produce motoare, motiv pentru care Fiat importa motoarele GSE Turbo din uzina sa din Brazilia unde se produce atat motorul 1.0 Turbo de 100 CP cat si noul GSE Turbo de 170 CP.
Viitorul Fiat 500 va avea sub capota un motor GSE Turbo corelat cu transmisia 7DCT de la Getrag care este una electrificata, adica micuta masina a italienilor va avea o putere maxima mare si un consum real mic.
Fiat 500e nici bine nu a intrat in productie si deja are probleme tehnice
GSE Turbo family that starts to be produced at the Betim plant is composed of T3 (1.0l) and T4 (1.3l) 4-cylinder engine and valve train 4V MultiAir III 1.3 (displacement of 1,332 cm³) have a power of 180 hp, torque of 270Nm, and a compression ratio of 10.5:1.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI