Bucurestenii vor putea sa mearga incepand de maine 29 noiembrie pe un tronson de 9.5 km din Autostrăzii A0.
Aceasta a inceput pe vremea lui Ludovic Orban in 2019 cand cateva firme au castigat tronsoane importante precum turcii de la Alarko Alsim ( loturile din Sud) si care in prezent sunt paragina pentru ca nu se lucreaza pe ele, insa si loturi doar pe hartie in zona Autostrazii A2 comuna Pantelimon.
Lotul 2 al A0 nu are conexiune directa cu Bucurestiul, accesul pe acesta fiind intre DN1 Balotesti si A3.
In total, din cei aproape 90 de km din Autostrăzii A0 CNAIR a reusit in aproape patru ani sa deschida traficului doar 9.5 km, insa nu stim daca lucrarile celor de la UMB sunt la nivelul asteptarilor ( vezi Dealul Liliecilior zona Deva).
Asociatia Pro Infrastructura arata incapacitatea companiilor UMB de a finaliza lucrarile contractate
VEZI CE ZIC SPECIALISTII
Prima bucată din A0, noua centură a Capitalei. Mâine, 29.11.2023, se deschide circulația pe lotul 2 al Autostrăzii A0 Nord, însă doar între nodurile cu DN1 și A3, o distanță de 9,5 kilometri din totalul de 19 ai tronsonului, restul fiind muzeu fiindcă iresponsabilii CNAIR n-au fost în stare să facă o descărcare provizorie promisă de nenumărate ori mai bine de un an.
Contractul a fost semnat cu UMB în 17.05.2021 și ordinul de începere a fost dat în 16.08.2021. Din acest moment curg cele 12 luni aferente proiectării. Dar nu și termenul pentru execuție, 22 de luni, care curge din momentul emiterii, abia în 01.07.2022, a autorizației de construire (AC).
Așadar, strict scriptic, termenul contractual de finalizare este 01.05.2024. UMB a început decopertările în primele zile din noiembrie 2021.
SNTGN Transgaz spune ca Spedition UMB a lui Umbrarescu este vinovata de tragedia de pe autostrada A7
Asocierea de firme româneşti, SC SA&PE Construct SRL – SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL, a avut la dispoziţie 831,92 milioane de de lei (fără TVA), sumă asigurată prin Programul Transport (PT).
Recent lansata autostrada A7 la Bacau a cedat in mai putin de 24 de ore de functionare
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania:
Donează prin Patreon AICI